Planowane nowości

Poniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.

 

Jak możesz pomóc?

Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.

Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!

Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.

Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.

My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)

Zapraszamy Cię do naszej społeczności!

Popularne
  1. Nowy wygląd Karty Produktu

    Wygląd szczegółów Produktu został ulepszony – będzie bardziej nowoczesny, przejrzysty i bardziej intuicyjny. Uproszczony układ danych oraz lepsza nawigacja ułatwią szybki dostęp do kluczowych informacji i sprawne zarządzanie ofertą. To zmiana, która przyspieszy pracę i poprawia wygodę korzystania z systemu. Obejrzyj projekt i dodaj swoje uwagi: 👉 Zobacz w Figmie

    Sellasist

    0

  2. Przypisywanie różnych stawek VAT w zależności od kraju

    Udostępniona zostanie możliwość przypisywania różnych stawek VAT w zależności od kraju, co jest szczególnie przydatne przy sprzedaży zagranicznej w ramach systemu OSS. Dzięki funkcjonalności użytkownik będzie mógł łatwo zmienić polską stawkę VAT na odpowiednią stawkę obowiązującą w kraju dostawy. Główna stawka VAT będzie widoczna bezpośrednio w formularzach produktu, natomiast stawki dla innych krajów będzie można wybrać po kliknięciu przycisku „Inne kraje”. Funkcja ta znacząco ułatwi zgodne z przepisami rozliczanie sprzedaży międzynarodowej i automatyzację procesów podatkowych.

    Sellasist

    0

  3. Dodatkowe pola cenowe

    W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.

    Sellasist

    0

  4. Kolejność zbierania produktów - sortowanie zamówień

    System Sellasist WMS oferuje inteligentne zarządzanie kolejnością kompletacji zamówień, aby maksymalnie usprawnić procesy magazynowe. Produkty do zbierania można dobierać metodą po produktach lub po zamówieniach. Kluczowe mechanizmy to: Zbieranie według daty System może sortować zamówienia na podstawie daty realizacji (np. "do dziś"). Dzięki temu zamówienia najstarsze będą zbieranie w pierwszej kolejności. Zbieranie według kurierów System pozwala ustawić grupy kurierów i określić ich kolejność obsługi zgodnie z harmonogramem odbiorów. Jak to działa? Kurierzy są przypisywani do grup (np. InPost, DPD, Orlen Paczka). Każda grupa ma przypisaną godzinę podjazdu.System ustala priorytet zbierania zamówień tak, by najpierw zebrać zamówienia dla kuriera przyjeżdżającego najwcześniej. Później te, które mają więcej czasu na realizację. Zbieranie według podobnych zamówień W tej metodzie priorytetem jest zbieranie zamówień zawierających podobne produkty. Działa ona tylko przy zbieraniu po produktach. Najpierw tworzymy listę wszystkich zamówień i rozbijamy ją na pojedyncze produkty. Następnie analizujemy, które produkty powtarzają się najczęściej. Dzięki temu możemy ustalić kolejność zbierania: zaczynamy od tych zamówień, które zawierają najczęściej występujące produkty (np. rękawiczki, szaliki, portfele). Jeśli na przykład szalik jest produktem pojawiającym się najczęściej, w pierwszej kolejności zbieramy zamówienia zawierające wyłącznie szalik. Dodatkowo, aby proces był jak najbardziej efektywny, zamówienia ustawiamy według najkrótszej możliwej trasy zbierania produktów w magazynie.

    Sellasist

    0

  5. Integracja z BLPaczka

    Integracja Sellasist z platformą BLPaczka sprawi, że proces zarządzania wysyłkami będzie przebiegał sprawniej i wygodniej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe będzie zarówno automatyczne, jak i masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników oraz monitorowanie ich statusu bezpośrednio w systemie Sellasist. Dodatkowo integracja pozwoli w prosty sposób skonfigurować powiadomienia dla klientów, co pomoże zadbać o sprawną i przejrzystą komunikację na każdym etapie dostawy. Użytkownicy skorzystają także z praktycznych przycisków do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowych szablonów nadania, co znacząco przyspieszy proces realizacji zamówień.

    Sellasist

    0

  6. Kontrola magazynu: Dokumenty RW, WZ, RZ, PW, MM+, MM-

    W systemie zostanie wprowadzona nowa funkcjonalność kontroli stanów magazynowych za pomocą dokumentów, gdzie wszystkie ruchy magazynowe będą realizowane przez dokumenty, a stan magazynowy będzie zablokowany i nie będzie można go edytować. Przykładowo rezerwacja produktu będzie powodować zmniejszenie stanu magazynowego, a jej anulowanie, np. poprzez fakturę sprzedaży, będzie przywracać stan. Dokumenty będą mogły być tworzone automatycznie lub ręcznie, a ich szczegóły będą dostępne w oddzielnej zakładce. Wydruk dokumentów magazynowych będzie opierać się na konfiguratorze wydruków, dzięki czemu będzie posiadał możliwość edycji danych drukowanych.

    Sellasist

    0

  7. Sellasist Connect

    Sellasist Connect to narzędzie pozwalające na integrację kilku usług Sellasist między sobą, a także inne platformy e-commerce, umożliwiając zarządzanie wieloma aspektami sprzedaży online z jednego miejsca. Sellasist Connect jest kompleksowym narzędziem, które ułatwi Ci zarządzanie sprzedażą online i automatyzację wielu procesów dot. asortymentu oraz zamówień. Dzięki niemu będziesz mógł efektywniej zarządzać swoją działalnością online i skupić się na rozwoju biznesu.

    Sellasist

    0

  8. Wyślij email lub sms z poziomu listy zamówień

    Z poziomu karty zamówienia oraz listy zamówień (za pomocą multiakcji) możesz szybko wysyłać wiadomości na podstawie wcześniej utworzonych szablonów. Na liście zamówień dostępna jest dedykowana ikonka, która dodatkowo usprawnia ten proces. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://sellasist.pl/pomoc/szablony-wiadomosci

    Sellasist

    0

  9. Akcja automatyczna: wyślij sms / wyślij email

    W sekcji Administracja → Automatyzacja znajdziesz nowe efekty umożliwiające automatyczne wykorzystanie szablonów: Wyślij e-mail oraz Wyślij SMS. Więcej na ten temat dowiesz się z pomocy: https://sellasist.pl/pomoc/szablony-wiadomosci

    Sellasist

    0

  10. Filtry 2.0 na liście produktów

    W Sellasist pojawi się zaawansowana wersja wyszukiwarki produktów – Filtry 2.0, która umożliwi szybsze i bardziej precyzyjne zarządzanie Twoim asortymentem. System pozwoli na konfigurację filtrów dla produktów, ich sortowanie, a także zapisywanie najczęściej używanych filtrów (ostatnia opcja już jest możliwa). Użytkownicy będą mogli samodzielnie decydować, które filtry mają być widoczne, a które ukryte oraz ustalić ich kolejność.

    Administrator

    0

  11. Nowa integracja z WooCommerce

    Już możesz korzystać z nowej wersji integracji ze sklepem internetowym WooCommerce. W wersji beta dostępne są następujące funkcje: Import produktów ze sklepu wraz z powiązywaniem ich z asortymentem w SellasistPobieranie zamówień ze sklepu do panelu Sellasist wraz z zmapowaniami metod dostaw, płatności i statusówSynchronizacja statusów zamówień oraz przesyłanie informacji o stanach magazynowych i cenach produktówSzczegółowe raporty z operacji wykonywanych przez użytkowników oraz ulepszona komunikacja błędów Więcej dowiesz się z tej pomocy: https://sellasist.pl/pomoc/jak-uruchomic-nowa-integracje-sellasist-z-woocommerce Trwają prace nad umożliwieniem wystawiania produktów z poziomu Sellasist na WooCommerce oraz nad stworzeniem własnej wtyczki, która rozszerzy zakres wyników, tak aby każdy dodatek był wykrywany przez Sellasist.

    Sellasist

    0

  12. Nowa integracja z Kaufland

    Zarządzanie sprzedażą na Kaufland za pomocą Sellasist umożliwia pobieranie zamówień ze wszystkich rynków Kaufland. Z Sellasist możesz przekazywać wygenerowane dokumenty sprzedażowe i listy przewozowe na Kaufland. Narzędzie także pozwala na synchronizację cen i stanów magazynowych na bieżąco, co znacznie usprawnia obsługę zamówień i dostaw. Dodatkowo użytkownicy mogą importować oferty z platformy Kaufland i powiązywać je z asortymentem w Sellasist. Planowana jest również funkcja wystawiania ofert bezpośrednio z Sellasist, z możliwością automatyzacji tego procesu.

    Sellasist

    0

  13. Integracja z platformą eMAG

    Integracja Sellasist z eMAG pozwala na automatyczne pobieranie zamówień oraz bieżącą synchronizację cen i stanów magazynowych, co usprawnia procesy związane z obsługą zamówień i dostaw. Użytkownicy mogą importować oferty z eMAG i powiązywać je z asortymentem w Sellasist. Wkrótce dostępna będzie również funkcja wystawiania ofert bezpośrednio z poziomu oprogramowania wraz z możliwością automatyzacji tego procesu. Obecnie użytkownicy mogą wysyłać paczki za pomocą integracji z dostawcą NoweKolory.pl, planujemy również wdrożenie integracji z eMAG Courier oraz Paxy. Do eMAG przekazujemy zarówno listy przewozowe jak i wygenerowane dokumenty handlowe.

    Sellasist

    0

  14. Sellasist Call

    Sellasist Call to aplikacja mobilna na system Android, która będzie umożliwiała odbieranie połączeń telefonicznych oraz integrację z systemem zamówień. Aplikacja będzie wysyłać numer dzwoniącego do systemu zamówień oraz odbierać dane, które będą wyświetlane w aplikacji w czasie rzeczywistym. Aplikacja będzie działać w tle, a także mieć możliwość zastąpienia głównej funkcji telefonu. Integracja z systemem zamówień: Aplikacja mobilna będzie wysyłać numer telefonu dzwoniącego do systemu zamówień. Na podstawie numeru, system zwróci informacje o zamówieniach przypisanych do danej osoby, które aplikacja następnie wyświetli w odpowiednim formacie.Panel administracyjny systemu zamówień będzie umożliwiał zarządzanie zamówieniami, przypisanymi do osób dzwoniących.Połączenie telefoniczne na żądanie: Aplikacja mobilna ma umożliwiać wywołanie połączenia telefonicznego na żądanie, oraz przekazywanie danych o czasie rozmowy do systemu zamówień.

    Sellasist

    0

  15. Etykiety / tagi dla produktów oraz zamówień

    Nowa funkcjonalność umożliwi intuicyjne oznaczanie produktów i zamówień ikonami oraz etykietami, zawierającymi ikonę, treść lub oba elementy. Oznaczenia ułatwią organizację i filtrowanie, a masowe przypisywanie etykiet z poziomu listy zamówień lub karty produktu znacząco oszczędzi czas. Warunek i efekt, które zostaną dodane, pozwolą na zautomatyzowane oznaczenie produktów i zamówień danymi etykietami. Planujemy wdrożenie tej funkcjonalności do IV kwartału 2025 roku.

    Sellasist

    0