Planowane nowości

Poniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.

Jak możesz pomóc?

Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.

Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!

Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.

Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.

My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)

Zapraszamy Cię do naszej społeczności!

Popularne
  1. Integracja z InPost Pay

    Dodać natywną integrację Sellasist z InPost Pay jako kolejną metodą płatności online (hosted checkout / widget), z pełnym obiegiem statusów, rozliczeń. Dlaczego warto Wyższa konwersja – skrócony checkout, rozpoznawalna marka InPost, domyślne wsparcie popularnych metod (np. BLIK, karty, szybkie przelewy; zgodnie z ofertą InPost Pay). Spójność doświadczenia – wielu klientów i tak wybiera Paczkomaty InPost; płatność InPost Pay domyka cały proces „w ekosystemie”. Mniej porzuceń koszyka – możliwość wysłania linku do dokończenia płatności + przypomnienia. Mniej ręcznej pracy – automatyczne mapowanie statusów, zwroty z Sellasist, raporty do księgowości.

    Adam M

    0

  2. Więcej zmiennych w szablonach powiadomień / emaili

    potrzebne zmienne: Zamówienie [status] [status_nazwa_krotka] [status_nazwa_podstawowa] [nazwa_pochodzenie] [data_zamowienia] [data_status] [sposob_platnosci] [identyfikator_platnosci] [status_platnosci] [wplacona_kwota] [pozostala_kwota] [laczna_cena] [laczna_cena_produktow] [waluta] [laczna_waga] [pole_dodatkowe_1] [pole_dodatkowe_2] [plik_88160] [uwagi_kupujacego] [uwagi_sprzedawcy] [numer_zamowienia] [numer_zamowienia_sklep] [numer_zamowienia_zrodlo] [numer_zamowienia_zrodlo_2] [numer_zamowienia_hurtownia] [aa_ostatni_komunikat_bledu] [kod_zamowienia] [link_zamowienia] [link_zdjecie_produktow] Zwrot [zwrot_numer] [zwrot_numer_zrodlo] [zwrot_status] [zwrot_kupujacy] [zwrot_klient_login] [zwrot_email] [zwrot_telefon] [zwrot_nazwa_pochodzenie] [zwrot_data] [zwrot_data_status] [zwrot_konto_bankowe_nr] [zwrot_konto_bankowe_iban] [zwrot_konto_bankowe_swift] [zwrot_zwrocona_kwota] [zwrot_pozostala_kwota] [zwrot_laczna_cena] [zwrot_laczna_cena_produktow] [zwrot_przesylka_cena] [zwrot_waluta] [zwrot_laczna_waga] [zwrot_laczna_ilosc] [zwrot_lista_przedmiotow] [zwrot_lista_przedmiotow2] [zwrot_lista_przedmiotow3] [zwrot_lista_przedmiotow4] [zwrot_lista_przedmiotow(X)] [zwrot_pole_dodatkowe_1] [zwrot_pole_dodatkowe_2] [zwrot_uwagi_sprzedawcy] [link_zwrotu] [przesylka_zwrotna_nr_nadania] [przesylka_zwrotna_nr_nadania_najstarszy] [przesylka_zwrotna_wszystkie_nr_nadan] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_najstarszy] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_en] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie2] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie_en] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie_en2] [przesylka_zwrotna_przewoznik] Klient [email] [telefon] [imie_nazwisko] [imie] [nazwisko] [firma] [adres] [kod_pocztowy] [miasto] [wojewodztwo] [kraj] [kraj_en] [kraj_de] [klient_login] Produkt [laczna_ilosc] [lista_przedmiotow] [lista_przedmiotow2] [lista_przedmiotow3] [lista_przedmiotow4] [lista_przedmiotow_sku] [lista_przedmiotow_sku2] [lista_przedmiotow_brakujacych] [lista_przedmiotow_brakujacych2] [lista_przedmiotow_zebranych] [lista_przedmiotow_spakowanych] [lista_przedmiotow(X)] [produkty_sku] [lista_aukcji] Faktura [faktura_imie_nazwisko] [faktura_numer] [faktura_adres] [faktura_kod_pocztowy] [faktura_miasto] [faktura_wojewodztwo] [faktura_kraj] [faktura_firma] [faktura_nip] [faktura_numer_zewnetrzny] [faktura_termin] [faktura_termin_dni] [dni_odroczonej_platnosci] [klient_chce_fakture] [proforma_numer] [korekta_numer] [numery_korekt] [paragon_numer] [platnosc_link] [link_faktura_pdf] [link_korekta_pdf] [link_paragon_pdf] Przesyłka [przesylka_cena] [przesylka_nazwa] [przesylka_nr_nadania] [przesylka_nr_nadania_najstarszy] [przesylka_wszystkie_nr_nadan] [przesylka_link_sledzenia] [przesylka_link_sledzenia_najstarszy] [przesylka_link_sledzenia_en] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie2] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie_en] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie_en2] [przesylka_przewoznik] [punkt_odbioru] [punkt_odbioru_nazwa] [punkt_odbioru_adres] [punkt_odbioru_kod_pocztowy] [punkt_odbioru_miasto] [punkt_odbioru_id] Marketplace [ebay_krotki_numer_transakcji] [amazon_fba_kody] [amazon_fba_miasta] [amazon_fba_kraje_kody] [id_grupy_zamowien_marketplace] [marketplace_data_wysylki_od] [marketplace_data_wysylki_do] [marketplace_data_dostawy_od] [marketplace_data_dostawy_do] [marketplace_deklarowana_ilosc_paczek] [koszt_prowizja_marketplace_netto] [koszt_prowizja_marketplace_brutto] [koszt_prowizja_marketplace_waluta] [koszt_prowizja_marketplace_netto|X] [koszt_prowizja_marketplace_brutto|X] [koszt_prowizja_marketplace_waluta|X]

    Romanof

    1

  3. Brak automatycznej aktualizacji statusu etykiety po jej utworzeniu

    Po utworzeniu etykiety i powrocie do listy zamówień do wysyłki, konieczne jest ręczne odświeżenie strony, aby pojawiła się zielona ikonka samochodu informująca o utworzeniu listu przewozowego. W poprzednim programie tego typu zmiany były widoczne od razu, bez konieczności odświeżania.

    Zuzanna S

    0

  4. Dodatkowe pola cenowe

    W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.

    Sellasist

    2

  5. Dodanie do akcji automatycznych warunku "Błąd generowania etykiety"

    dzień dobry, powtarzający problematyczny i czasochłonny proces: po zapakowaniu paczki, zamówienie przechodzi dalej do kolejnego procesu, mimo błędnie wygenerowanej etykiety. Pracownik na stanowisku pakowacza nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, bo najczęściej błędnie wpisany adres czy kwestia nieaktywnego paczkomatu muszą być rozwiązane przez biuro. Proszę o dodanie warunku do akcji automatycznej, która pozwoli wyłapać, że etykieta została błędnie wygenerowana, abyśmy mogli zmienić status takiemu zamówieniu oraz wywołać NCRM. Obecnie nie da się tego zrobić na akcji automatycznej za pomocą warunku "list przewozowy został wygenerowany" ponieważ istnieje drugi tożsamy warunek, taki sam, dla nowych integracji, więc w momencie, gdy allegrowe zamówienia mają stare i nowe szablony, to te warunki się wykluczają i nie da się tego ustawić.

    Wojciech M

    0

  6. Integracja z usługami Paxy

    Dzięki integracji Sellasist z firmą Paxy zarządzanie wysyłkami stanie się znacznie skuteczniejsze. Połączenie firmy z narzędziem umożliwi masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników, a także szybką synchronizację statusów zamówień. Dodatkowo użytkownicy będą mogli wygodnie skonfigurować powiadomienia dla klientów, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi. Wsparciem w codziennej pracy będą także przyciski usprawniające wybór odpowiedniego rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowe szablony nadania, które ułatwią i przyspieszą wysyłkę zamówień.

    Sellasist

    1

  7. Integracja z BLPaczka

    Integracja Sellasist z platformą BLPaczka sprawi, że proces zarządzania wysyłkami będzie przebiegał sprawniej i wygodniej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe będzie zarówno automatyczne, jak i masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników oraz monitorowanie ich statusu bezpośrednio w systemie Sellasist. Dodatkowo integracja pozwoli w prosty sposób skonfigurować powiadomienia dla klientów, co pomoże zadbać o sprawną i przejrzystą komunikację na każdym etapie dostawy. Użytkownicy skorzystają także z praktycznych przycisków do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowych szablonów nadania, co znacząco przyspieszy proces realizacji zamówień.

    Sellasist

    1

  8. Obsługa wielu magazynów

    Wprowadzimy obsługę magazynów w Sellasist, która pozwala na przypisanie konkretnego magazynu do integracji z marketplace'ami i sklepami. Dzięki temu będziesz mógł oznaczyć magazyn jako wirtualny, podpiąć stany z hurtowni, ERP lub API, a także sumować stany z różnych magazynów. Dodatkowo narzędzie pozwoli ustawić deklarowany czas wysyłki dla poszczególnych magazynów oraz obsługiwać czasy wysyłki, gdy stany są zsumowane z różnych źródeł.

    Sellasist

    1

  9. Wyszukiwarka 2.0

    Zoptymalizujemy wyszukiwarkę w prawym górnym rogu, dodając opcję wyboru kategorii, w której chcesz szukać: Zamówienia, Produkty, Klienci lub Wszystko. Dodatkowo wprowadzimy możliwość zapamiętania preferencji wyszukiwania, ograniczenie do ostatniego miesiąca dla zamówień oraz możliwość przeszukiwania zamówień zrealizowanych i anulowanych starszych niż 30 dni. Wyszukiwarka posiadać będzie również możliwość uruchomienia za pomocą skrótu klawiszowego, a po otrzymaniu wyników łatwo przejdziesz do innych kategorii.

    Sellasist

    0

  10. Filtrowanie po statusie przesyłek

    Możliwość filtrowania zamówień na liście zamówień według statusu przesyłek.

    Daniel R

    0

  11. Nowy wygląd Karty zamówienia

    Stworzyliśmy nową wersję karty zamówienia – jeszcze bardziej przejrzystą, funkcjonalną i intuicyjną! To kluczowe narzędzie każdego managera sprzedaży zyskało nowy układ, który znacząco usprawnia codzienną pracę. Dzięki odświeżonemu designowi wszystkie najważniejsze informacje są teraz jeszcze lepiej uporządkowane i dostępne w jednym miejscu. Zarządzanie zamówieniami stało się szybsze, prostsze i bardziej efektywne – od monitorowania statusów, przez reagowanie na potrzeby klientów, aż po koordynację działań zespołu. Nowa karta zamówienia to Twoje centrum dowodzenia sprzedażą. Możesz już teraz sprawdzić projekt i dodać swoje uwagi – Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna! 👉 Zobacz projekt w Figmie P.S. Po webinarze, który odbył się 10 kwietnia, pracujemy nad druga wersją projektu, bardziej kompaktowa zgodnie z feedbackiem, jaki otrzymaliśmy na spotkaniu z użytkownikami.

    Sellasist

    0

  12. Potwierdzanie akcji masowych na zamówieniach i produktach - opóźnienie 30 sek.

    Obecnie przy każdej masowej operacji – również przy eksporcie danych – wyświetlane jest okno potwierdzenia i konieczne jest odczekanie 30 sekund. Rozumiem zasadność tego zabezpieczenia przy działaniach ingerujących w ofertę lub zamówienia (np. usuwanie produktów, zamykanie aukcji), natomiast eksport danych nie powoduje żadnych zmian w systemie. Proszę o rozważenie wyłączenia tego potwierdzenia (lub skrócenia czasu oczekiwania) dla operacji eksportu, aby usprawnić codzienną pracę. Wydaje się, że w tym przypadku dodatkowe zabezpieczenie nie jest konieczne, a jedynie znacząco wydłuża proces pozyskiwania danych.

    Łukasz M

    1

  13. Sellasist call - sms do niezapisanego kontaktu

    Dodanie możliwości napisania sms do niezapisanego numeru. Obecnie gdy chcemy np. z poziomu historii połączeń napisać sms na jakiś numer, który do nas dzwonił, ale nie ma tego numeru w żadnym zamówieniu ani dodanego już w kontaktach w telefonie - wówczas trzeba numer zapamiętać i ręcznie wpisać w zakładce sms aplikacji

    Szymon B

    0

  14. Sellasist Call - możliwość kopiowania treści wewnątrz aplikacji

    Obecnie w aplikacji brakuje możliwości kopiowania treści np. nr telefonu czy treści sms.

    Szymon B

    0

  15. numer konta zapisywany w zamówieniu przy imporcie przelewów do wykorzystania w zwrotach

    numer konta zapisywany w zamówieniu przy imporcie przelewów do wykorzystania w zwrotach

    Jakub T

    0