Planowane nowości

Poniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.

Jak możesz pomóc?

Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.

Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!

Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.

Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.

My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)

Zapraszamy Cię do naszej społeczności!

Popularne
  1. Integracja z InPost Pay

    Dodać natywną integrację Sellasist z InPost Pay jako kolejną metodą płatności online (hosted checkout / widget), z pełnym obiegiem statusów, rozliczeń. Dlaczego warto Wyższa konwersja – skrócony checkout, rozpoznawalna marka InPost, domyślne wsparcie popularnych metod (np. BLIK, karty, szybkie przelewy; zgodnie z ofertą InPost Pay). Spójność doświadczenia – wielu klientów i tak wybiera Paczkomaty InPost; płatność InPost Pay domyka cały proces „w ekosystemie”. Mniej porzuceń koszyka – możliwość wysłania linku do dokończenia płatności + przypomnienia. Mniej ręcznej pracy – automatyczne mapowanie statusów, zwroty z Sellasist, raporty do księgowości.

    Adam M

    0

  2. Dodatkowe pola cenowe

    W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.

    Sellasist

    2

  3. Dodanie do akcji automatycznych warunku "Błąd generowania etykiety"

    dzień dobry, powtarzający problematyczny i czasochłonny proces: po zapakowaniu paczki, zamówienie przechodzi dalej do kolejnego procesu, mimo błędnie wygenerowanej etykiety. Pracownik na stanowisku pakowacza nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, bo najczęściej błędnie wpisany adres czy kwestia nieaktywnego paczkomatu muszą być rozwiązane przez biuro. Proszę o dodanie warunku do akcji automatycznej, która pozwoli wyłapać, że etykieta została błędnie wygenerowana, abyśmy mogli zmienić status takiemu zamówieniu oraz wywołać NCRM. Obecnie nie da się tego zrobić na akcji automatycznej za pomocą warunku "list przewozowy został wygenerowany" ponieważ istnieje drugi tożsamy warunek, taki sam, dla nowych integracji, więc w momencie, gdy allegrowe zamówienia mają stare i nowe szablony, to te warunki się wykluczają i nie da się tego ustawić.

    Wojciech M

    0

  4. Więcej zmiennych w szablonach powiadomień / emaili

    potrzebne zmienne: Zamówienie [status] [status_nazwa_krotka] [status_nazwa_podstawowa] [nazwa_pochodzenie] [data_zamowienia] [data_status] [sposob_platnosci] [identyfikator_platnosci] [status_platnosci] [wplacona_kwota] [pozostala_kwota] [laczna_cena] [laczna_cena_produktow] [waluta] [laczna_waga] [pole_dodatkowe_1] [pole_dodatkowe_2] [plik_88160] [uwagi_kupujacego] [uwagi_sprzedawcy] [numer_zamowienia] [numer_zamowienia_sklep] [numer_zamowienia_zrodlo] [numer_zamowienia_zrodlo_2] [numer_zamowienia_hurtownia] [aa_ostatni_komunikat_bledu] [kod_zamowienia] [link_zamowienia] [link_zdjecie_produktow] Zwrot [zwrot_numer] [zwrot_numer_zrodlo] [zwrot_status] [zwrot_kupujacy] [zwrot_klient_login] [zwrot_email] [zwrot_telefon] [zwrot_nazwa_pochodzenie] [zwrot_data] [zwrot_data_status] [zwrot_konto_bankowe_nr] [zwrot_konto_bankowe_iban] [zwrot_konto_bankowe_swift] [zwrot_zwrocona_kwota] [zwrot_pozostala_kwota] [zwrot_laczna_cena] [zwrot_laczna_cena_produktow] [zwrot_przesylka_cena] [zwrot_waluta] [zwrot_laczna_waga] [zwrot_laczna_ilosc] [zwrot_lista_przedmiotow] [zwrot_lista_przedmiotow2] [zwrot_lista_przedmiotow3] [zwrot_lista_przedmiotow4] [zwrot_lista_przedmiotow(X)] [zwrot_pole_dodatkowe_1] [zwrot_pole_dodatkowe_2] [zwrot_uwagi_sprzedawcy] [link_zwrotu] [przesylka_zwrotna_nr_nadania] [przesylka_zwrotna_nr_nadania_najstarszy] [przesylka_zwrotna_wszystkie_nr_nadan] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_najstarszy] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_en] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie2] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie_en] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie_en2] [przesylka_zwrotna_przewoznik] Klient [email] [telefon] [imie_nazwisko] [imie] [nazwisko] [firma] [adres] [kod_pocztowy] [miasto] [wojewodztwo] [kraj] [kraj_en] [kraj_de] [klient_login] Produkt [laczna_ilosc] [lista_przedmiotow] [lista_przedmiotow2] [lista_przedmiotow3] [lista_przedmiotow4] [lista_przedmiotow_sku] [lista_przedmiotow_sku2] [lista_przedmiotow_brakujacych] [lista_przedmiotow_brakujacych2] [lista_przedmiotow_zebranych] [lista_przedmiotow_spakowanych] [lista_przedmiotow(X)] [produkty_sku] [lista_aukcji] Faktura [faktura_imie_nazwisko] [faktura_numer] [faktura_adres] [faktura_kod_pocztowy] [faktura_miasto] [faktura_wojewodztwo] [faktura_kraj] [faktura_firma] [faktura_nip] [faktura_numer_zewnetrzny] [faktura_termin] [faktura_termin_dni] [dni_odroczonej_platnosci] [klient_chce_fakture] [proforma_numer] [korekta_numer] [numery_korekt] [paragon_numer] [platnosc_link] [link_faktura_pdf] [link_korekta_pdf] [link_paragon_pdf] Przesyłka [przesylka_cena] [przesylka_nazwa] [przesylka_nr_nadania] [przesylka_nr_nadania_najstarszy] [przesylka_wszystkie_nr_nadan] [przesylka_link_sledzenia] [przesylka_link_sledzenia_najstarszy] [przesylka_link_sledzenia_en] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie2] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie_en] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie_en2] [przesylka_przewoznik] [punkt_odbioru] [punkt_odbioru_nazwa] [punkt_odbioru_adres] [punkt_odbioru_kod_pocztowy] [punkt_odbioru_miasto] [punkt_odbioru_id] Marketplace [ebay_krotki_numer_transakcji] [amazon_fba_kody] [amazon_fba_miasta] [amazon_fba_kraje_kody] [id_grupy_zamowien_marketplace] [marketplace_data_wysylki_od] [marketplace_data_wysylki_do] [marketplace_data_dostawy_od] [marketplace_data_dostawy_do] [marketplace_deklarowana_ilosc_paczek] [koszt_prowizja_marketplace_netto] [koszt_prowizja_marketplace_brutto] [koszt_prowizja_marketplace_waluta] [koszt_prowizja_marketplace_netto|X] [koszt_prowizja_marketplace_brutto|X] [koszt_prowizja_marketplace_waluta|X]

    Romanof

    1

  5. Brak automatycznej aktualizacji statusu etykiety po jej utworzeniu

    Po utworzeniu etykiety i powrocie do listy zamówień do wysyłki, konieczne jest ręczne odświeżenie strony, aby pojawiła się zielona ikonka samochodu informująca o utworzeniu listu przewozowego. W poprzednim programie tego typu zmiany były widoczne od razu, bez konieczności odświeżania.

    Zuzanna S

    0

  6. Klikalne śledzenie przesyłek na karcie zamówienie

    Bardzo prosta rzecz a ułatwiajca bardzo. Potrzebne są klikalne numery paczek aby moć szybko sprawdzic status u przewoźnika (statusy pobierane przez SA czesto sa nie aktualne)

    Rafał T

    0

  7. Integracja z usługami Paxy

    Dzięki integracji Sellasist z firmą Paxy zarządzanie wysyłkami stanie się znacznie skuteczniejsze. Połączenie firmy z narzędziem umożliwi masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników, a także szybką synchronizację statusów zamówień. Dodatkowo użytkownicy będą mogli wygodnie skonfigurować powiadomienia dla klientów, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi. Wsparciem w codziennej pracy będą także przyciski usprawniające wybór odpowiedniego rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowe szablony nadania, które ułatwią i przyspieszą wysyłkę zamówień.

    Sellasist

    1

  8. Integracja z BLPaczka

    Integracja Sellasist z platformą BLPaczka sprawi, że proces zarządzania wysyłkami będzie przebiegał sprawniej i wygodniej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe będzie zarówno automatyczne, jak i masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników oraz monitorowanie ich statusu bezpośrednio w systemie Sellasist. Dodatkowo integracja pozwoli w prosty sposób skonfigurować powiadomienia dla klientów, co pomoże zadbać o sprawną i przejrzystą komunikację na każdym etapie dostawy. Użytkownicy skorzystają także z praktycznych przycisków do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowych szablonów nadania, co znacząco przyspieszy proces realizacji zamówień.

    Sellasist

    1

  9. Obsługa wielu magazynów

    Wprowadzimy obsługę magazynów w Sellasist, która pozwala na przypisanie konkretnego magazynu do integracji z marketplace'ami i sklepami. Dzięki temu będziesz mógł oznaczyć magazyn jako wirtualny, podpiąć stany z hurtowni, ERP lub API, a także sumować stany z różnych magazynów. Dodatkowo narzędzie pozwoli ustawić deklarowany czas wysyłki dla poszczególnych magazynów oraz obsługiwać czasy wysyłki, gdy stany są zsumowane z różnych źródeł.

    Sellasist

    1

  10. Konfiguracja wyglądu Karty zwrotu i zamówienia

    Poprawa wyglądu karty zwrotu i zamówienia, która umożliwi łatwiejsze i bardziej intuicyjne zarządzanie tymi dokumentami. Zmiany obejmą lepszą organizację informacji oraz bardziej przejrzysty układ, co poprawi komfort użytkowania i przyspieszy obsługę zwrotów i zamówień. Za pomocą konfiguratora sprzedawca będzie mógł samodzielnie dostosować układ i zawartość karty zwrotu i zamówienia do swoich potrzeb. Konfigurator zwrotów jest już dostępny w zakładce Zamówienia → Zwroty zamówień → Konfigurator. Natomiast konfigurator dla karty zamówienia jest obecnie w trakcie tworzenia.

    Sellasist

    0

  11. Nowe menu Sellasist

    Reorganizacja i modernizacja menu Sellasist umożliwią szybszą i bardziej intuicyjną nawigację, co zwiększy komfort użytkowania. Dzięki temu zyskasz łatwiejszy dostęp do kluczowych funkcji i narzędzi, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i poprawić efektywność pracy. Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem systemu, dlatego zmiany są wprowadzane na bieżąco — krok po kroku ulepszamy menu, by jeszcze lepiej odpowiadało na potrzeby użytkowników.

    Sellasist

    0

  12. Wyszukiwarka 2.0

    Zoptymalizujemy wyszukiwarkę w prawym górnym rogu, dodając opcję wyboru kategorii, w której chcesz szukać: Zamówienia, Produkty, Klienci lub Wszystko. Dodatkowo wprowadzimy możliwość zapamiętania preferencji wyszukiwania, ograniczenie do ostatniego miesiąca dla zamówień oraz możliwość przeszukiwania zamówień zrealizowanych i anulowanych starszych niż 30 dni. Wyszukiwarka posiadać będzie również możliwość uruchomienia za pomocą skrótu klawiszowego, a po otrzymaniu wyników łatwo przejdziesz do innych kategorii.

    Sellasist

    0

  13. Brak obsługi bonów podarunkowych – błędne naliczanie kwoty

    Obecnie brakuje w Sellasist obsługi bonów podarunkowych. Nasz zewnętrzny integrator wdraża nam możliwość, w której wartość bonu (np. 100 zł) jest ręcznie wklejana do pola „zapłacono”. Z założenia kwota pobrania powinna automatycznie zostać pomniejszona o tę wartość, aby klient zapłacił różnicę – niestety system tego nie uwzględnia i wciąż generuje tą wartość jako "łącznie do zapłaty" za całe zamówienie. Prowadzi to do błędów - pracownik nie wie, że klient nie opłacił całości zamówienia przez co zamówienie może zostać wysłane do klienta jedynie za wartość bonu. Sugestia rozwiązania: dodać dedykowane pole „bon podarunkowy”, które pozwoli jasno zidentyfikować i odseparować tę formę płatności od pozostałych. bon obniża kwotę w polu "Zapłacono" (to pole jest równe: "Łącznie do zapłaty" minus wartość zrealizowanego bonu)

    Mateusz B

    1

  14. Filtrowanie po statusie przesyłek

    Możliwość filtrowania zamówień na liście zamówień według statusu przesyłek.

    Daniel R

    0

  15. Nowy wygląd Karty zamówienia

    Stworzyliśmy nową wersję karty zamówienia – jeszcze bardziej przejrzystą, funkcjonalną i intuicyjną! To kluczowe narzędzie każdego managera sprzedaży zyskało nowy układ, który znacząco usprawnia codzienną pracę. Dzięki odświeżonemu designowi wszystkie najważniejsze informacje są teraz jeszcze lepiej uporządkowane i dostępne w jednym miejscu. Zarządzanie zamówieniami stało się szybsze, prostsze i bardziej efektywne – od monitorowania statusów, przez reagowanie na potrzeby klientów, aż po koordynację działań zespołu. Nowa karta zamówienia to Twoje centrum dowodzenia sprzedażą. Możesz już teraz sprawdzić projekt i dodać swoje uwagi – Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna! 👉 Zobacz projekt w Figmie P.S. Po webinarze, który odbył się 10 kwietnia, pracujemy nad druga wersją projektu, bardziej kompaktowa zgodnie z feedbackiem, jaki otrzymaliśmy na spotkaniu z użytkownikami.

    Sellasist

    0