Planowane nowości

Poniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.

 

Jak możesz pomóc?

Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.

Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!

Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.

Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.

My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)

Zapraszamy Cię do naszej społeczności!

Popularne
  1. Spadanie w dół sprawdzonych produktów na dół listy w trybie przyjęcia towaru

    dzień dobry, lista produktów do sprawdzenia jest zamrożona i sprawdzone produkty nie spadają w dół (jak w trybie zbierania). Problem jest taki, że jeśli coś nie ma eanu, to nie można tego zeskanować zatem pracownik musi scrollować długą listę w poszukiwaniu produktu do odznaczenia i wpisania ilości. Segregacja towarów na sprawdzone i niesprawdzone ułatwiłaby wyszukiwanie ich.

    Wojciech M

    0

  2. Dodanie do akcji automatycznych warunku "Błąd generowania etykiety"

    dzień dobry, powtarzający problematyczny i czasochłonny proces: po zapakowaniu paczki, zamówienie przechodzi dalej do kolejnego procesu, mimo błędnie wygenerowanej etykiety. Pracownik na stanowisku pakowacza nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, bo najczęściej błędnie wpisany adres czy kwestia nieaktywnego paczkomatu muszą być rozwiązane przez biuro. Proszę o dodanie warunku do akcji automatycznej, która pozwoli wyłapać, że etykieta została błędnie wygenerowana, abyśmy mogli zmienić status takiemu zamówieniu oraz wywołać NCRM. Obecnie nie da się tego zrobić na akcji automatycznej za pomocą warunku "list przewozowy został wygenerowany" ponieważ istnieje drugi tożsamy warunek, taki sam, dla nowych integracji, więc w momencie, gdy allegrowe zamówienia mają stare i nowe szablony, to te warunki się wykluczają i nie da się tego ustawić.

    Wojciech M

    0

  3. Możliwość dodania zbiorczo jednej lokalizacji (np. dok odbiorczy) w dokumencie przyjęcia WMS

    dzień dobry, chcielibyśmy, aby była możliwość dodania zbiorczo jednej lokalizacji do dokumentu przyjęcia, ponieważ potrzebujemy niejednokrotnie udostępnić towar do sprzedaży po jego sprawdzeniu, ale nie chcemy już czekać aż ktoś to rozlokuje na zapasy czy podręczne regały. Czy byłaby taka możliwość? Obecnie musimy przeklikać po 150 pozycji w dużych dostawach, aby uzyskać taki rezultat.

    Wojciech M

    0

  4. Integracja z marketplace TEMU

    Współpraca Sellasist z TEMU pozwoli na pobieranie zamówień, bieżącą aktualizację ich statusów oraz importowanie ofert wraz z powiązaniem z asortymentem w Sellasist. Użytkownicy zyskają możliwość synchronizacji cen i stanów magazynowych oraz w drugim etapie – masowego wystawiania ofert z opcją automatyzacji. System umożliwi również zarządzanie wieloma kontami, zautomatyzowane nadawanie przesyłek i przekazywanie listów przewozowych. Dodatkowo integracja pozwoli na bezobsługowe generowanie i wysyłkę faktur, co usprawni obsługę zamówień i pozwoli zaoszczędzić czas.

    Sellasist

    1

  5. Nowa integracja z Kaufland

    Zarządzanie sprzedażą na Kaufland za pomocą Sellasist umożliwia pobieranie zamówień ze wszystkich rynków Kaufland. Z Sellasist możesz przekazywać wygenerowane dokumenty sprzedażowe i listy przewozowe na Kaufland. Narzędzie także pozwala na synchronizację cen i stanów magazynowych na bieżąco, co znacznie usprawnia obsługę zamówień i dostaw. Dodatkowo użytkownicy mogą importować oferty z platformy Kaufland i powiązywać je z asortymentem w Sellasist. Planowana jest również funkcja wystawiania ofert bezpośrednio z Sellasist, z możliwością automatyzacji tego procesu.

    Sellasist

    1

  6. Integracja z platformą AliExpress

    Dzięki integracji z platformą AliExpress zyskasz pełną automatyzację procesów sprzedaży - łatwo zsynchronizujesz stany magazynowe, ceny produktów oraz statusy zamówień, co pozwoli Ci na bieżąco aktualizować dane. Ponadto integracja umożliwi importowanie ofert z platformy AliExpress i łączenia ich z produktami w Sellasist. Zautomatyzowane zostanie również generowanie i wysyłka faktur oraz listów przewozowych, co znacznie przyspieszy obsługę zamówień na AliExpress i wyeliminuje ryzyko błędów. W drugim etapie dostępne będzie także wystawianie ofert bezpośrednio z poziomu managera sprzedaży z opcją automatyzacji tego procesu.

    Sellasist

    0

  7. Prośba o dodanie zmiennej ID faktury w wywoływanym URL w Akcjach Automatycznych.

    dzień dobry, otrzymałem prośbę od integratora e-mo z pytaniem czy w akcjach automatycznych byłaby możliwość dodania zmiennej ID faktury w wywoływanym URL. Podobno bardzo komplikuje im pracę przy automatyzacji procesu fiskalizacji u wszystkich klientów, także u nas jest z tym duży problem, dlatego dołączam się do tej prośby osobiście. Pozdrawiam! Wojciech Mrówka Dyrektor Operacyjny MRC Michał Piętowski sp.k.

    Wojciech M

    0

  8. IKONY MINIATUREK PRZEWOŹNIKÓW W WMS

    Dobrze byłoby dodać ikony/miniaturki obrazków danego przewoźnika aby ułatwiło to wybór paczek które najpierw chcemy pakować. Przykładowo rano wszystkie zamówienia oznaczamy jako "w realizacji" i np. kurier dpd przyjeżdża szybciej niż allegro one to dobrze byłoby wiedzieć która paczka jest która żeby pozwoliło nam to ocenić ile jeszcze paczek danego przewoźnika zostało. Na załączniku/zrzut ekranu niestety tego nie widać co przy dużej ilości zamówień znacznie utrudnia pracę

    Karolina G

    1

  9. Klikalne śledzenie przesyłek na karcie zamówienie

    Bardzo prosta rzecz a ułatwiajca bardzo. Potrzebne są klikalne numery paczek aby moć szybko sprawdzic status u przewoźnika (statusy pobierane przez SA czesto sa nie aktualne)

    Rafał T

    0

  10. Sellasist Call

    Sellasist Call to aplikacja mobilna na system Android, która będzie umożliwiała odbieranie połączeń telefonicznych oraz integrację z systemem zamówień. Aplikacja będzie wysyłać numer dzwoniącego do systemu zamówień oraz odbierać dane, które będą wyświetlane w aplikacji w czasie rzeczywistym. Aplikacja będzie działać w tle, a także mieć możliwość zastąpienia głównej funkcji telefonu. Integracja z systemem zamówień: Aplikacja mobilna będzie wysyłać numer telefonu dzwoniącego do systemu zamówień. Na podstawie numeru, system zwróci informacje o zamówieniach przypisanych do danej osoby, które aplikacja następnie wyświetli w odpowiednim formacie.Panel administracyjny systemu zamówień będzie umożliwiał zarządzanie zamówieniami, przypisanymi do osób dzwoniących.Połączenie telefoniczne na żądanie: Aplikacja mobilna ma umożliwiać wywołanie połączenia telefonicznego na żądanie, oraz przekazywanie danych o czasie rozmowy do systemu zamówień.

    Sellasist

    1

  11. Kolejność zbierania produktów - sortowanie zamówień

    System Sellasist WMS oferuje inteligentne zarządzanie kolejnością kompletacji zamówień, aby maksymalnie usprawnić procesy magazynowe. Produkty do zbierania można dobierać metodą po produktach lub po zamówieniach. Kluczowe mechanizmy to: Zbieranie według daty System może sortować zamówienia na podstawie daty realizacji (np. "do dziś"). Dzięki temu zamówienia najstarsze będą zbieranie w pierwszej kolejności. Zbieranie według kurierów System pozwala ustawić grupy kurierów i określić ich kolejność obsługi zgodnie z harmonogramem odbiorów. Jak to działa? Kurierzy są przypisywani do grup (np. InPost, DPD, Orlen Paczka). Każda grupa ma przypisaną godzinę podjazdu.System ustala priorytet zbierania zamówień tak, by najpierw zebrać zamówienia dla kuriera przyjeżdżającego najwcześniej. Później te, które mają więcej czasu na realizację. Zbieranie według podobnych zamówień W tej metodzie priorytetem jest zbieranie zamówień zawierających podobne produkty. Działa ona tylko przy zbieraniu po produktach. Najpierw tworzymy listę wszystkich zamówień i rozbijamy ją na pojedyncze produkty. Następnie analizujemy, które produkty powtarzają się najczęściej. Dzięki temu możemy ustalić kolejność zbierania: zaczynamy od tych zamówień, które zawierają najczęściej występujące produkty (np. rękawiczki, szaliki, portfele). Jeśli na przykład szalik jest produktem pojawiającym się najczęściej, w pierwszej kolejności zbieramy zamówienia zawierające wyłącznie szalik. Dodatkowo, aby proces był jak najbardziej efektywny, zamówienia ustawiamy według najkrótszej możliwej trasy zbierania produktów w magazynie.

    Sellasist

    2

  12. Nowy wygląd strony głównej Sellasist

    Opis funkcjonalności Wdrożenie nowoczesnego, spójnego designu panelu głównego opartego na wstępnym projekcie Figma: Projekt - Nowy wygląd strony głównej Sellasist Nowy interfejs zakłada: Modułową strukturę kart – kluczowe dane i akcje pogrupowane w oddzielne, estetyczne kafelki. Nową paletę kolorów i typografię – przyjazną dla oka, spójną z brandbookiem Sellasist. Ikony i ilustracje w lekkim stylu – minimalne, dwukolorowe symbole ułatwiające nawigację.

    Sellasist

    0

  13. Integracja z Allegro 2.0

    Nowa, zoptymalizowana integracja Sellasist z Allegro usprawni proces wystawiania ofert, importu i synchronizacji produktów. Zmiany będą obejmowały: Import i powiązanie produktów: Obsługa importu zostanie ujednolicona – pojawią się osobne procesy dla importu ofert i ich powiązania z produktami.Podczas importu będzie możliwość wyboru szablonu ustawień.Zostanie uruchomiony automatyczny eksport i import ofert.Będzie można importować wybrane oferty z listy, pliku lub na podstawie filtrów.Udostępniona zostanie pełna lista ofert, także tych niepowiązanych – z opcją ręcznego powiązania lub zmiany przypisania produktu. Wystawianie ofert: W przypadku braku produktyzacji będzie możliwość jej wyboru przed wystawieniem oferty.Zostaną wprowadzone domyślne wartości dla szablonów ustawień, cenników dostaw, opisów i usług dodatkowych.System umożliwi masowe wystawianie ofert z automatycznym podstawieniem domyślnych ustawień.Pojawią się przejrzyste komunikaty o brakach w konfiguracji i wymaganych działaniach.Podgląd oferty będzie identyczny jak na Allegro. Ceny i stan magazynowy: Ceny i stany magazynowe będą synchronizowane z możliwością wyboru źródła danych.Tytuł i opis oferty będą synchronizowane osobno. Automatyzacja i raportowanie: System będzie logował wszystkie zmiany i ustawienia importu.Pojawią się statusy synchronizacji oraz czytelne oznaczenia ofert wymagających uwagi.Raporty będą dostępne nie tylko na e-mail, ale również bezpośrednio w Sellasist. Dodatkowe funkcjonalności: Zostanie wdrożona funkcja powiązanych produktów – umożliwiająca szybkie wyszukiwanie i przypisywanie do ofert.System będzie wspierał warianty zgodnie ze standardami Allegro.Dostępne będą filtry i raporty dotyczące zwrotów prowizji, opinii oraz zgłoszeń do kampanii promocyjnych.Informacje o dyskusjach Allegro będą dostępne bezpośrednio w zamówieniach. Nowa integracja Sellasist z Allegro pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie ofertami i automatyzację kluczowych procesów.

    Sellasist

    2

  14. Konfiguracja wyglądu Karty zwrotu i zamówienia

    Poprawa wyglądu karty zwrotu i zamówienia, która umożliwi łatwiejsze i bardziej intuicyjne zarządzanie tymi dokumentami. Zmiany obejmą lepszą organizację informacji oraz bardziej przejrzysty układ, co poprawi komfort użytkowania i przyspieszy obsługę zwrotów i zamówień. Za pomocą konfiguratora sprzedawca będzie mógł samodzielnie dostosować układ i zawartość karty zwrotu i zamówienia do swoich potrzeb. Konfigurator zwrotów jest już dostępny w zakładce Zamówienia → Zwroty zamówień → Konfigurator. Natomiast konfigurator dla karty zamówienia jest obecnie w trakcie tworzenia.

    Sellasist

    0

  15. Obsługa wielu magazynów

    Wprowadzimy obsługę magazynów w Sellasist, która pozwala na przypisanie konkretnego magazynu do integracji z marketplace'ami i sklepami. Dzięki temu będziesz mógł oznaczyć magazyn jako wirtualny, podpiąć stany z hurtowni, ERP lub API, a także sumować stany z różnych magazynów. Dodatkowo narzędzie pozwoli ustawić deklarowany czas wysyłki dla poszczególnych magazynów oraz obsługiwać czasy wysyłki, gdy stany są zsumowane z różnych źródeł.

    Sellasist

    0