Planowane nowości

Poniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.

Jak możesz pomóc?

Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.

Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!

Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.

Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.

My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)

Zapraszamy Cię do naszej społeczności!

Popularne
  1. Asystent Ai - sztuczna inteligencja w sellasist

    Dodanie modułu sztucznej inteligencji Ai który będzie wykonywał polecenia różnych zadań na sklepie oraz magazynie - od poprawy opisów, tytułów, pisania maili do klientów, eksportowaniu dokumentów, plików itp.

    Przem

    0

  2. Moduł Reklamacje - do poprawki

    Obecny moduł Reklamacje wygląda jak całkowicie zapomniany i pominięty - nie można tam docelowo obsługiwać reklamacji gdyż wiele opcji nie działa prawidłowo - adres klienta do reklamacji pobrany z zamówienia przypisuje się błędnie, nie można wygenerować etykiety z poziomu reklamacji, filtrowanie na liście reklamacji działa błędnie + wiele innych drobnych rzeczy. Poprawa tego modułu znacznie by usprawniła pracę.

    Przem

    0

  3. Wyszukania po numerze przesyłki oraz po frazie z notatek dodanych w zamówieniach

    Prosimy o przemyślenie dodania opcji wyszukania po numerze przesyłki oraz po frazie z notatek dodanych w zamówieniach. To zdecydowanie może pomóc, a zwłaszcza, gdy klienci odsyłają coś po czasie na reklamację. Dodanie numeru etykiety do zamówienia (przesyłki, którą Klient odsyła towar) pomoże wyszukać klienta w bazie. Zwłaszcza, gdy nie doda on do paczki kartki ze swoimi danymi teleadresowymi.

    ROMUALD K

    0

  4. Sellasist call - odczytywanie smsów na komputerze

    Proponuje wprowadzić możliwość pełnej obsługi sellasist calla z poziomu PC - zakładka po prostu osobna z otrzymanymi SMSami, możliwość odczytywania i wysyłania w jednym miejscu.

    Damian Z

    1

  5. AutoResponder

    Obecnie system automatycznej odpowiedzi powinien być ulepszony. Automatyczna odpowiedź tylko do pierwszej wiadomości: -> powinniśmy mieć taką możliwość wybrania osobno , raz w godzinach pracy i raz po godzinach. dla danego dnia ustawienie innych godzin pracy firmy (Aktualnie można ustawić tylko jedne godziny dla wszystkich dni) dodanie zmiennych w szablonie automatycznej odpowiedzi (zmienne dla dni pracy oraz godzin).

    Mateusz

    0

  6. Klikalne śledzenie przesyłek na karcie zamówienie

    Bardzo prosta rzecz a ułatwiajca bardzo. Potrzebne są klikalne numery paczek aby moć szybko sprawdzic status u przewoźnika (statusy pobierane przez SA czesto sa nie aktualne) Komentarz Sellasist: 👉 Aby skorzystać z tej funkcji, wystarczy kliknąć w numer przesyłki na karcie zamówienia — system otworzy w nowej karcie stronę śledzenia przesyłki u danego przewoźnika.

    Rafał T

    2

  7. Zwroty

    Tryb zwrotów i reklamacji jest zaprojektowany, by uprościć i przyspieszyć proces przyjmowania zwrotów oraz reklamacji w systemie WMS. Dzięki połączeniu z formularzem zwrotów i reklamacji, użytkownicy mogą szybko zeskanować produkty, kody dokumentów sprzedaży lub numer RMA, co umożliwia nadanie odpowiedniego statusu produktowi i dodanie notatek. Celem jest umożliwienie szybszego procesowania zwrotów i reklamacji, co przyspiesza obsługę klienta. Funkcjonalności: Połączenie trybów zwrotów i reklamacji w jeden proces. Możliwość skanowania kodów z dokumentów sprzedaży i listu przewozowego. Opcja wyszukiwania zamówienia za pomocą wyszukiwarki. Ustawianie statusu dla przyjmowanych produktów. Produkty oznaczone specjalnym statusem trafiają do trybu rozlokowania. Możliwość przypisania notatek do produktów oraz zamówień. Możliwość przypisania numeru listu przewozowego do zwrotu lub reklamacji poprzez skanowanie lub ręczne wprowadzenie. Zwroty trafiają do zakładki zwrotów lub reklamacji i są aktualizowane, jeśli klient wypełnił formularz. Blokada statusów, gdy zwrot lub reklamacja jest po terminie. Funkcja skanowania numeru seryjnego, która weryfikuje przypisanie numeru do produktu. Eksport statystyk dotyczących przyjętych zwrotów/reklamacji. Logi zawierające informacje o operacjach wykonanych przez pracowników. W panelu Sellasist moduł do obsługi zwrotów, w tym zwrotów prowizji Allegro i płatności za zamówienie zostanie uporządkowany i udoskonalony.

    Sellasist

    8

  8. SELLASIST CALL - Historia rozmów w panelu zamówienia

    Program zapisuje w zamówieniu czy dany pracownik kontaktował się z klientem lub czy klient kontaktował się z danym nr telefonu. W Sellasist zostaje zapisana informacja na temat który pracownik prowadził rozmowę, jak długo i o której godzinie. Jeżeli klient dzwonił i się nie dodzwonił, również jest zapisywana taka informacja w panelu zamówienia. Dodatkowo w statystykach można sprawdzić który pracownik wykonał / odebrał najwięcej połączeń, ile one trwały itp.

    Piotr R

    0

  9. Strona pozakupowa Sellasist

    Zostanie wprowadzona nowa strona pozakupowa, na której klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób sprawdzać szczegóły swojego zamówienia. Powiadomienia wysyłane po zakupie będą zawierały skrócony link do tej strony, co ułatwi jego przesyłanie, np. poprzez SMS. Dodatkowo, wiadomości od klientów będą mogły być automatycznie powiązywane z e-mailem lub projektem w CRM, co usprawni komunikację i obsługę zgłoszeń. W przypadku brakujących danych w zamówieniu system automatycznie przypomni klientowi o ich uzupełnieniu, np. numerze domu czy NIP-ie do faktury. Aby usprawnić obsługę zwrotów i reklamacji, zostanie wprowadzony również uniwersalny link, który pozwoli na walidację wiadomości – zamiast generowania unikalnego adresu dla każdego użytkownika, możliwe będzie skorzystanie z jednego, ogólnego odnośnika, np. do strony zwrotów.

    Sellasist

    0

  10. Obsługa wielu magazynów

    Wprowadzimy obsługę magazynów w Sellasist, która pozwala na przypisanie konkretnego magazynu do integracji z marketplace'ami i sklepami. Dzięki temu będziesz mógł oznaczyć magazyn jako wirtualny, podpiąć stany z hurtowni, ERP lub API, a także sumować stany z różnych magazynów. Dodatkowo narzędzie pozwoli ustawić deklarowany czas wysyłki dla poszczególnych magazynów oraz obsługiwać czasy wysyłki, gdy stany są zsumowane z różnych źródeł.

    Sellasist

    1

  11. Konfiguracja wyglądu Karty zwrotu i zamówienia

    Poprawa wyglądu karty zwrotu i zamówienia, która umożliwi łatwiejsze i bardziej intuicyjne zarządzanie tymi dokumentami. Zmiany obejmą lepszą organizację informacji oraz bardziej przejrzysty układ, co poprawi komfort użytkowania i przyspieszy obsługę zwrotów i zamówień. Za pomocą konfiguratora sprzedawca będzie mógł samodzielnie dostosować układ i zawartość karty zwrotu i zamówienia do swoich potrzeb. Konfigurator zwrotów jest już dostępny w zakładce Zamówienia → Zwroty zamówień → Konfigurator. Natomiast konfigurator dla karty zamówienia jest obecnie w trakcie tworzenia.

    Sellasist

    0

  12. Rozbudowane statystyki WMS

    Rozbudowane statystyki w Sellasist WMS będą rejestrować wszystkie operacje magazynowe wykonywane przez użytkowników, takie jak zbieranie, pakowanie, przyjęcie towaru, rozlokowanie, przesunięcia magazynowe oraz zwroty i reklamacje. System będzie gromadzić szczegółowe dane, w tym informacje o pracownikach, godzinach operacji, numerach zamówień, wagach i wymiarach produktów, lokalizacjach, a także przyczynach zwrotów. Statystyki zbieranie i pakowania są już dostępne dla użytkowników w formie beta, co pozwala na praktyczne wykorzystanie tych funkcji oraz testowanie ich w codziennej pracy. Dodatkowo system będzie rejestrować błędy pojawiające się podczas zbierania lub pakowania, umożliwiając analizę i doskonalenie procesów magazynowych.

    Sellasist

    3

  13. Integracja z InPost Pay

    Dodać natywną integrację Sellasist z InPost Pay jako kolejną metodą płatności online (hosted checkout / widget), z pełnym obiegiem statusów, rozliczeń. Dlaczego warto Wyższa konwersja – skrócony checkout, rozpoznawalna marka InPost, domyślne wsparcie popularnych metod (np. BLIK, karty, szybkie przelewy; zgodnie z ofertą InPost Pay). Spójność doświadczenia – wielu klientów i tak wybiera Paczkomaty InPost; płatność InPost Pay domyka cały proces „w ekosystemie”. Mniej porzuceń koszyka – możliwość wysłania linku do dokończenia płatności + przypomnienia. Mniej ręcznej pracy – automatyczne mapowanie statusów, zwroty z Sellasist, raporty do księgowości.

    Adam M

    1

  14. Logotypy przy płatnościach i dostawie

    Witam, Pomyśleliśmy, że świetnym pomysłem było by tak jak w każdym innym sklepie dodanie logotypów do operatorów metody płatności i dostawy w czasie finalizacji zakupów. Zwykły tekst już chyba nigdzie nie jest używany, ludzie kupują oczami więc dodanie małego loga inpost, Dpd, paynow czy tpay wydaje się być czymś co jest teraz "na czasie". Pozdrawiamy

    Krzysztof M

    0

  15. Wyszukiwanie w głównej wyszukiwarce po SYMBOLU

    Witam, przydatne byłoby wyszukiwanie w głównej wyszukiwarce po SYMBOLU produktu. Można wyszukiwać po EAN-ie i po ID, a po symbolu nic nie znajduje.

    Jakub T

    0