Planowane nowości
Dodaj pomysłPoniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.
Jak możesz pomóc?
Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.
Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!
Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.
Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.
My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)
Zapraszamy Cię do naszej społeczności!
Przypisywanie różnych stawek VAT w zależności od kraju
Udostępniona zostanie możliwość przypisywania różnych stawek VAT w zależności od kraju, co jest szczególnie przydatne przy sprzedaży zagranicznej w ramach systemu OSS. Dzięki funkcjonalności użytkownik będzie mógł łatwo zmienić polską stawkę VAT na odpowiednią stawkę obowiązującą w kraju dostawy. Główna stawka VAT będzie widoczna bezpośrednio w formularzach produktu, natomiast stawki dla innych krajów będzie można wybrać po kliknięciu przycisku „Inne kraje”. Funkcja ta znacząco ułatwi zgodne z przepisami rozliczanie sprzedaży międzynarodowej i automatyzację procesów podatkowych.
Sellasist1
Aplikacja mobilna Sellasist
Tworzymy aplikację mobilną Sellasist, dzięki której użytkownicy będą mieli szybki dostęp do najważniejszych danych z poziomu telefonu. Logowanie będzie odbywać się tym samym loginem i hasłem co do panelu głównego. Aplikacja umożliwi m.in. podgląd i filtrowanie zamówień (nowe, w realizacji, do wysyłki dziś, opóźnione), statystyki sprzedaży (dzienne, tygodniowe, miesięczne), najlepiej sprzedające się produkty, podsumowanie magazynu oraz wykresy udziału sprzedaży z poszczególnych kanałów (np. Allegro, sklep). Użytkownik będzie miał dostęp do kart produktów i zamówień, z możliwością ich wyszukiwania oraz edycji podstawowych danych. Wbudowane zostaną także powiadomienia o błędach integracji, sekcja „Co nowego” i funkcja skanowania kodów EAN za pomocą aparatu, by szybko odnaleźć produkty i zamówienia.
Sellasist0
Dodanie do akcji automatycznych warunku "Błąd generowania etykiety"
dzień dobry, powtarzający problematyczny i czasochłonny proces: po zapakowaniu paczki, zamówienie przechodzi dalej do kolejnego procesu, mimo błędnie wygenerowanej etykiety. Pracownik na stanowisku pakowacza nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, bo najczęściej błędnie wpisany adres czy kwestia nieaktywnego paczkomatu muszą być rozwiązane przez biuro. Proszę o dodanie warunku do akcji automatycznej, która pozwoli wyłapać, że etykieta została błędnie wygenerowana, abyśmy mogli zmienić status takiemu zamówieniu oraz wywołać NCRM. Obecnie nie da się tego zrobić na akcji automatycznej za pomocą warunku "list przewozowy został wygenerowany" ponieważ istnieje drugi tożsamy warunek, taki sam, dla nowych integracji, więc w momencie, gdy allegrowe zamówienia mają stare i nowe szablony, to te warunki się wykluczają i nie da się tego ustawić.
Wojciech M0
Nowa integracja z Amazon
Integracja Amazon z Sellasist umożliwia zarządzanie sprzedażą poprzez automatyczne pobieranie zamówień*, aktualizację ich statusów oraz synchronizację stanów magazynowych. System pozwala na import i mapowanie ofert, obsługę zarówno FBA (Fulfillment by Amazon), jak i FBM (Fulfillment by Merchant) oraz przesyłanie listów przewozowych. Dodatkowo oferuje zaawansowane automatyzacje oparte na źródle zamówienia oraz ręczne mapowanie ofert z produktami. Możliwe jest automatyczne pobieranie zamówień bez danych wrażliwych. Dzięki temu działa kontrola stanów magazynowych i zamówienie może być np. spakowane. Natomiast dane adresowe klientów muszą być dograne z pliku, który jest eksportowany z panelu Amazona. Taka forma integracji będzie obowiązywała, dopóki nie sfinalizujemy współpracy z Amazonem. Więcej na ten temat dowiesz się z naszej instrukcji: https://sellasist.pl/pomoc/instrukcja-konfiguracji-nowego-modulu-integracji-sellasist-i-amazon
Sellasist2
Nowy wygląd Karty Produktu
Wygląd szczegółów Produktu został ulepszony – będzie bardziej nowoczesny, przejrzysty i bardziej intuicyjny. Uproszczony układ danych oraz lepsza nawigacja ułatwią szybki dostęp do kluczowych informacji i sprawne zarządzanie ofertą. To zmiana, która przyspieszy pracę i poprawia wygodę korzystania z systemu. Obejrzyj projekt i dodaj swoje uwagi: 👉 Zobacz w Figmie
Sellasist1
SKU/SYGNATURA w OFERTACH\ALLEGRO
Trudno mi uwierzyć iż nie ma w menu OFERTY\Allegro najbardziej identyfikowalnego parametru po którym identyfikuje się towar od samego początku istnienia Allegro. Mowa o SKU/Sygnatura/ID produktu. Wszystko to niezależnie czy towar ma EAN czy nie identyfikuje produkt w systemach magazynowych sprzedawców. Fabryka świata czyli Chiny mają wywalone na europejski EAN i dość często go nie mają.
Roman J3
Możliwość wysłania linku z płatnością do zamówienia z poziomu panelu
Funkcja będzie umożliwiać szybkie wygenerowanie i wysłanie klientowi linku do płatności bezpośrednio z poziomu zamówienia. Będzie to szczególnie przydatne dla użytkowników posiadających integrację z bramkami płatniczymi, takimi jak Tpay czy inne systemy obsługujące płatności online. Kluczowe funkcje: Generowanie linku do płatności – będzie można wygenerować link na podstawie kwoty do zapłaty z opcją ręcznej edycji wartości.Wysyłka linku z poziomu zamówienia – w szczegółach zamówienia pojawi się przycisk umożliwiający bezpośrednie wysłanie klientowi linku do płatności.Integracja z automatycznymi powiadomieniami – będzie można dodać link do płatności w powiadomieniach wysyłanych w ramach akcji automatycznych.Kopiowanie linku do dalszej dystrybucji – wygenerowany link będzie można skopiować i przesłać klientowi dowolnym kanałem komunikacji.Nowa strona z płatnościami – Sellasist będzie kierować klienta na specjalnie zaprojektowaną stronę płatności, gdzie będzie mógł sfinalizować transakcję. Dzięki tej funkcji usprawnisz proces płatności, zwiększysz konwersję na opłacone zamówienia i zapewnisz klientom wygodną opcję szybkiego uregulowania należności. Sprawdź instrukcję pomocy: https://sellasist.pl/pomoc/link-do-platnosci-jak-go-wygenerowac-i-wyslac-kupujacemu
Sellasist0
Sellasist Connect
Sellasist Connect to narzędzie pozwalające na integrację kilku usług Sellasist między sobą, a także inne platformy e-commerce, umożliwiając zarządzanie wieloma aspektami sprzedaży online z jednego miejsca. Sellasist Connect jest kompleksowym narzędziem, które ułatwi Ci zarządzanie sprzedażą online i automatyzację wielu procesów dot. asortymentu oraz zamówień. Dzięki niemu będziesz mógł efektywniej zarządzać swoją działalnością online i skupić się na rozwoju biznesu.
Sellasist0
Integracja z Eurohermes
Dzięki planowanej integracji z Eurohermes sprzedawcy zyskają narzędzie do szybkiego i wygodnego zarządzania wysyłką zamówień. Automatyzacja i masowe przetwarzanie przesyłek, szablony nadania oraz intuicyjne przyciski do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki pozwolą błyskawicznie dostarczać zamówienia do klientów. Dodatkowo automatyczne przesyłanie listów przewozowych do kupujących i przewoźników oraz szybka synchronizacja statusów zamówień zapewnią sprawny przepływ informacji. Łatwa konfiguracja powiadomień z kolei pozwoli usprawnić komunikację z kupującymi i przełoży się na jeszcze większą ilość zadowolonych klientów Twojego e-commerce.
Sellasist1
Powiadomienie o nowym zamówieniu - możliwość wyłączenia
Przydałaby się możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień o nowych zamówieniach. Przy dużej liczbie zamówień pojawiające się komunikaty są uciążliwe i rozpraszające.
Łukasz M0
Możliwość wyfiltrowania więcej niż jednego statusu
Opcja wyboru wielu statusów w filtrach.
Paulina W0
Logotypy przy płatnościach i dostawie
Witam, Pomyśleliśmy, że świetnym pomysłem było by tak jak w każdym innym sklepie dodanie logotypów do operatorów metody płatności i dostawy w czasie finalizacji zakupów. Zwykły tekst już chyba nigdzie nie jest używany, ludzie kupują oczami więc dodanie małego loga inpost, Dpd, paynow czy tpay wydaje się być czymś co jest teraz "na czasie". Pozdrawiamy
Krzysztof M0
Wielowariantowość - rozwinięcie sklepu
Bardzo przydatną rzeczą wraz z integracją w sellingo oraz lepszym zarządzaniem produktami , jest możliwość grupowania produktów. Obecnie mamy możliwość powiązania produktów (bez integracji w sellingo). Proponuję dodać: Kolumnę powiązania na liście produktówZintegrowanie grupy powiązań z sellingo jako wyświetlania wariantu kolorystycznego.Dać możliwość użytkownikowi dla każdej grupy , czy grupa ma mieć jeden link kanoniczny wspólny.Dodać parametry wspólne (np. opis, nazwa, parametry, atrybuty, itp.), gdzie uzytkownik będzie decydował o nich, czy włączyć parametr wspólny czy rozdzielić dla danej grupy. Sam system jest, tylko należy go rozwinąć. Natomiast niezależnie zostawić (z lekką przeróbką) obecne powiązanie produktów (ręczne) na każdej stronie karty produktu -> jako np. produkty polecane. Cel: lepsze zarządzanie zgrupowanymi produktami różniącymi się tylko kolorem mniej pracy w edycji (produkty zgrupowane różnią się zazwyczaj kodem produktu, ilością, czasem ceną). lepsze pozycjonowanie w SEO wzbogacenie skórki sellingo o coś, czego jej brakuje od wielu lat (inne sklepy mają zazwyczaj to w standardzie) zwiększenie zakupów po stronie osób które korzystają z sellingo
Mateusz0
Poprawna synchronizacja stanów z Skyshop, Empik, Erli, eMAG, Kaufland i Ceneo
Na Allegro integracja zaciąga zsumowane stany magazynowe z pól stan magazynowy produktu + stan u dostawców. Pozostałe kanały sprzedaży zaciągają stany magazynowe tylko z pola stan magazynowy produktu. Proponuję włączenie zaciągania stanów magazynowych na wszystkich naszych kanałach sprzedaży tak jak na Allegro.
FIlip S0
[WMS] - możliwość zmiany/przypisania lokalizacji w trybie zbierania i edycji danych produktu
W magazynie czasem zdarzają się pomyłki. Istotne jest aby w czasie zbierania, czyli w momencie gdy magazynierzy najczęściej wyłapują pomyłki można było edytować podstawowe dane magazynowowe produktu tj. lokalizacja, kod kreskowy, dodanie zdjęcia produktu. Byłaby to pomocna funkcja podczas pracy zbieraczy
Mariusz M0