Planowane nowości

Poniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.

 

Jak możesz pomóc?

Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.

Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!

Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.

Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.

My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)

Zapraszamy Cię do naszej społeczności!

Popularne
  1. [Reguły doboru szablonów nadania] Nowa reguła po wymiarach z karty produktu

    Aktualnie w nowych regułach doboru szablonu mamy dwie opcje do wyboru: Po wadzePo wartości zamówienia Warto byłoby dodać trzecią regułę, która brałaby wymiary produktu uzupełnione w karcie danego produktu.

    Dawid W

    1

  2. Klikalne śledzenie przesyłek na karcie zamówienie

    Bardzo prosta rzecz a ułatwiajca bardzo. Potrzebne są klikalne numery paczek aby moć szybko sprawdzic status u przewoźnika (statusy pobierane przez SA czesto sa nie aktualne)

    Rafał T

    0

  3. Integracja z marketplace TEMU

    Współpraca Sellasist z TEMU pozwoli na pobieranie zamówień, bieżącą aktualizację ich statusów oraz importowanie ofert wraz z powiązaniem z asortymentem w Sellasist. Użytkownicy zyskają możliwość synchronizacji cen i stanów magazynowych oraz w drugim etapie – masowego wystawiania ofert z opcją automatyzacji. System umożliwi również zarządzanie wieloma kontami, zautomatyzowane nadawanie przesyłek i przekazywanie listów przewozowych. Dodatkowo integracja pozwoli na bezobsługowe generowanie i wysyłkę faktur, co usprawni obsługę zamówień i pozwoli zaoszczędzić czas.

    Sellasist

    0

  4. Przypisywanie różnych stawek VAT w zależności od kraju

    Udostępniona zostanie możliwość przypisywania różnych stawek VAT w zależności od kraju, co jest szczególnie przydatne przy sprzedaży zagranicznej w ramach systemu OSS. Dzięki funkcjonalności użytkownik będzie mógł łatwo zmienić polską stawkę VAT na odpowiednią stawkę obowiązującą w kraju dostawy. Główna stawka VAT będzie widoczna bezpośrednio w formularzach produktu, natomiast stawki dla innych krajów będzie można wybrać po kliknięciu przycisku „Inne kraje”. Funkcja ta znacząco ułatwi zgodne z przepisami rozliczanie sprzedaży międzynarodowej i automatyzację procesów podatkowych.

    Sellasist

    1

  5. Zwroty

    Tryb zwrotów i reklamacji jest zaprojektowany, by uprościć i przyspieszyć proces przyjmowania zwrotów oraz reklamacji w systemie WMS. Dzięki połączeniu z formularzem zwrotów i reklamacji, użytkownicy mogą szybko zeskanować produkty, kody dokumentów sprzedaży lub numer RMA, co umożliwia nadanie odpowiedniego statusu produktowi i dodanie notatek. Celem jest umożliwienie szybszego procesowania zwrotów i reklamacji, co przyspiesza obsługę klienta. Funkcjonalności: Połączenie trybów zwrotów i reklamacji w jeden proces. Możliwość skanowania kodów z dokumentów sprzedaży i listu przewozowego. Opcja wyszukiwania zamówienia za pomocą wyszukiwarki. Ustawianie statusu dla przyjmowanych produktów. Produkty oznaczone specjalnym statusem trafiają do trybu rozlokowania. Możliwość przypisania notatek do produktów oraz zamówień. Możliwość przypisania numeru listu przewozowego do zwrotu lub reklamacji poprzez skanowanie lub ręczne wprowadzenie. Zwroty trafiają do zakładki zwrotów lub reklamacji i są aktualizowane, jeśli klient wypełnił formularz. Blokada statusów, gdy zwrot lub reklamacja jest po terminie. Funkcja skanowania numeru seryjnego, która weryfikuje przypisanie numeru do produktu. Eksport statystyk dotyczących przyjętych zwrotów/reklamacji. Logi zawierające informacje o operacjach wykonanych przez pracowników. W panelu Sellasist moduł do obsługi zwrotów, w tym zwrotów prowizji Allegro i płatności za zamówienie zostanie uporządkowany i udoskonalony.

    Sellasist

    0

  6. Integracja z Allegro 2.0

    Nowa, zoptymalizowana integracja Sellasist z Allegro usprawni proces wystawiania ofert, importu i synchronizacji produktów. Zmiany będą obejmowały: Import i powiązanie produktów: Obsługa importu zostanie ujednolicona – pojawią się osobne procesy dla importu ofert i ich powiązania z produktami.Podczas importu będzie możliwość wyboru szablonu ustawień.Zostanie uruchomiony automatyczny eksport i import ofert.Będzie można importować wybrane oferty z listy, pliku lub na podstawie filtrów.Udostępniona zostanie pełna lista ofert, także tych niepowiązanych – z opcją ręcznego powiązania lub zmiany przypisania produktu. Wystawianie ofert: W przypadku braku produktyzacji będzie możliwość jej wyboru przed wystawieniem oferty.Zostaną wprowadzone domyślne wartości dla szablonów ustawień, cenników dostaw, opisów i usług dodatkowych.System umożliwi masowe wystawianie ofert z automatycznym podstawieniem domyślnych ustawień.Pojawią się przejrzyste komunikaty o brakach w konfiguracji i wymaganych działaniach.Podgląd oferty będzie identyczny jak na Allegro. Ceny i stan magazynowy: Ceny i stany magazynowe będą synchronizowane z możliwością wyboru źródła danych.Tytuł i opis oferty będą synchronizowane osobno. Automatyzacja i raportowanie: System będzie logował wszystkie zmiany i ustawienia importu.Pojawią się statusy synchronizacji oraz czytelne oznaczenia ofert wymagających uwagi.Raporty będą dostępne nie tylko na e-mail, ale również bezpośrednio w Sellasist. Dodatkowe funkcjonalności: Zostanie wdrożona funkcja powiązanych produktów – umożliwiająca szybkie wyszukiwanie i przypisywanie do ofert.System będzie wspierał warianty zgodnie ze standardami Allegro.Dostępne będą filtry i raporty dotyczące zwrotów prowizji, opinii oraz zgłoszeń do kampanii promocyjnych.Informacje o dyskusjach Allegro będą dostępne bezpośrednio w zamówieniach. Nowa integracja Sellasist z Allegro pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie ofertami i automatyzację kluczowych procesów.

    Sellasist

    2

  7. Nowy moduł integracji sklepów i marketplace: Wystawianie ofert

    W nowym module zostanie wdrożone narzędzie do wystawiania produktów, które znacząco usprawni proces dodawania ofert na sklepy i platformy sprzedażowe. Dzięki temu szybko i wygodnie wystawisz produkty zarówno z poziomu karty produktu, jak i listy, także w sposób masowy. Nowe rozwiązanie zapewni pełną synchronizację opisów, tytułów, parametrów oraz cenników dostaw, a także umożliwi zarządzanie polami dodatkowymi. Dodatkowo wprowadzona zostanie obsługa wielu tytułów produktów oraz możliwość efektywnego zarządzania szablonami ustawień i opisów, co pozwoli na jeszcze lepszą organizację i automatyzację procesu sprzedaży.

    Sellasist

    0

  8. Integracja z platformą eMAG

    Integracja Sellasist z eMAG pozwala na automatyczne pobieranie zamówień oraz bieżącą synchronizację cen i stanów magazynowych, co usprawnia procesy związane z obsługą zamówień i dostaw. Użytkownicy mogą importować oferty z eMAG i powiązywać je z asortymentem w Sellasist. Wkrótce dostępna będzie również funkcja wystawiania ofert bezpośrednio z poziomu oprogramowania wraz z możliwością automatyzacji tego procesu. Obecnie użytkownicy mogą wysyłać paczki za pomocą integracji z dostawcą NoweKolory.pl, planujemy również wdrożenie integracji z eMAG Courier oraz Paxy. Do eMAG przekazujemy zarówno listy przewozowe jak i wygenerowane dokumenty handlowe.

    Sellasist

    0

  9. Integracja z eMGA Courier

    Integracja z eMAG Courier to ważny element w ramach pełnej obsługi sprzedaży na marketplace eMAG. Uwaga od Sellasist: Wpis pojawił się jako propozycja użytkownika, natomiast pozwoliliśmy sobie na zestatusowania wpisu. Zachęcamy do śledzenia postępów wdrożenia integracji i oddania głosu: https://pomysly.sellasist.pl/b/n0ed894m/feature-ideas/integracja-z-platform%C4%85-emag.

    Michał P

    0

  10. Mapowanie parametrów

    Wprowadzamy nową zakładkę „Mapowanie parametrów”, która ułatwi i przyspieszy integrację produktów z marketplace’ami i sklepami internetowymi. Dzięki niej użytkownik będzie mógł w prosty sposób przypisać atrybuty produktów do odpowiadających im parametrów na zewnętrznych platformach – np. Allegro – co znacznie uprości wystawianie ofert. System automatycznie pokaże listę kategorii z integracji oraz status powiązania parametrów – czy są kompletne, częściowe czy też brakuje jakichś danych. Wszystkie parametry, które mają takie same nazwy jak atrybuty w systemie, zostaną dopasowane automatycznie, co znacznie skróci czas konfiguracji. Jeśli podczas wystawiania oferty okaże się, że jakiś wymagany parametr nie został jeszcze przypisany, system wyświetli odpowiedni komunikat z linkiem prowadzącym bezpośrednio do miejsca, gdzie można szybko uzupełnić brakujące informacje. Mapowanie będzie możliwe zarówno w kategoriach Sellasist, jak i bezpośrednio z poziomu integracji, a wszystkie zmiany będą automatycznie synchronizowane między systemami. Przypisywanie parametrów do atrybutów będzie szybkie i wygodne – wystarczy wpisać co najmniej trzy znaki, a system podpowie pasujące atrybuty z bazy. Dodatkowo wszystkie atrybuty przypisane do konkretnych parametrów będą też widoczne w zakładce „Atrybuty”, razem z informacją, z jakimi parametrami Allegro i innych marketplace’ów są powiązane. Aby w pełni wykorzystać możliwości tej funkcji i sprawnie wystawiać oferty na wielu platformach, wystarczy uzupełnić produkty o odpowiednie atrybuty. 👉 Zobacz projekt w Figmie

    Sellasist

    0

  11. Nowy wygląd strony głównej Sellasist

    Opis funkcjonalności Wdrożenie nowoczesnego, spójnego designu panelu głównego opartego na wstępnym projekcie Figma: Projekt - Nowy wygląd strony głównej Sellasist Nowy interfejs zakłada: Modułową strukturę kart – kluczowe dane i akcje pogrupowane w oddzielne, estetyczne kafelki. Nową paletę kolorów i typografię – przyjazną dla oka, spójną z brandbookiem Sellasist. Ikony i ilustracje w lekkim stylu – minimalne, dwukolorowe symbole ułatwiające nawigację.

    Sellasist

    0

  12. Automatyczne uzupełnienie pól netto/brutto

    w pozycji uzupełniania produktu do zamówienia fajnie byłoby widzieć okno netto i brutto ceny i w zależności od wpisania kwoty w netto (mając ustawiony procent VAT) pole brutto uzupełniałoby się automatycznie, i odwrotnie - wpisując brutto, uzupełni się netto. Okno stawki VAT powinno być w tym miejscu, aktualnie trzeba go szukać w innej części karty zlecenia. Uwaga Sellasist: Podobny pomysł został już zgłoszony, natomiast polega on na możliwości wyboru rodzaju ceny (brutto/netto) w dokumentach przyjęcia towaru oraz w kartotece produktu: Możliwość wyboru rodzaju ceny zakupu (netto/brutto) Zachęcamy do oddania głosu na ten wariant rozwiązania, który byłby dla Państwa bardziej wygodny. Im więcej głosów ma pomysł, tym większa szansa na jego realizację.

    Rafal

    0

  13. Dodatkowe pola cenowe

    W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.

    Sellasist

    1

  14. Wyszukiwarka 2.0

    Zoptymalizujemy wyszukiwarkę w prawym górnym rogu, dodając opcję wyboru kategorii, w której chcesz szukać: Zamówienia, Produkty, Klienci lub Wszystko. Dodatkowo wprowadzimy możliwość zapamiętania preferencji wyszukiwania, ograniczenie do ostatniego miesiąca dla zamówień oraz możliwość przeszukiwania zamówień zrealizowanych i anulowanych starszych niż 30 dni. Wyszukiwarka posiadać będzie również możliwość uruchomienia za pomocą skrótu klawiszowego, a po otrzymaniu wyników łatwo przejdziesz do innych kategorii.

    Sellasist

    0

  15. Utwórz zamówienie dla danego klienta

    Po wejściu w zamówienie klienta X, klikając w przycisk - utwórz nowe zamówienie dla tego klienta, tworzy się nowa karta zamówienia (nowy numer) z pustymi danymi dot. produktów ale z uzupełnionymi danymi kontrahenta.

    Rafal

    0