Planowane nowości
Dodaj pomysłPoniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.
Jak możesz pomóc?
Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.
Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!
Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.
Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.
My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)
Zapraszamy Cię do naszej społeczności!
Integracja z marketplace TEMU
Współpraca Sellasist z TEMU pozwoli na pobieranie zamówień, bieżącą aktualizację ich statusów oraz importowanie ofert wraz z powiązaniem z asortymentem w Sellasist. Użytkownicy zyskają możliwość synchronizacji cen i stanów magazynowych oraz w drugim etapie – masowego wystawiania ofert z opcją automatyzacji. System umożliwi również zarządzanie wieloma kontami, zautomatyzowane nadawanie przesyłek i przekazywanie listów przewozowych. Dodatkowo integracja pozwoli na bezobsługowe generowanie i wysyłkę faktur, co usprawni obsługę zamówień i pozwoli zaoszczędzić czas.
Sellasist0
Możliwość zaznaczania wielu opcji w filtrach (checkboxy) dla produktów i zestawów
Aktualnie w zakładkach „Produkty” i „Zestawy” nie ma możliwości założenia filtrów obejmujących jednocześnie kilka elementów z tej samej kategorii, np. kilku serwisów Allegro, kilku dostawców itp. Dodanie checkboxów usprawniłoby wyszukiwanie – umożliwiłoby np. przefiltrowanie niewystawionych produktów w wybranym serwisie Allegro dla kilku dostawców jednocześnie. Obecnie każdy filtr trzeba zaznaczać osobno, co jest czasochłonne. Funkcjonalność byłaby szczególnie przydatna w przypadku filtrów: ProducentNiedostępne w serwisachDostępne w serwisach
Marcin P0
Kolejność zbierania produktów - sortowanie zamówień
System Sellasist WMS oferuje inteligentne zarządzanie kolejnością kompletacji zamówień, aby maksymalnie usprawnić procesy magazynowe. Produkty do zbierania można dobierać metodą po produktach lub po zamówieniach. Kluczowe mechanizmy to: Zbieranie według daty System może sortować zamówienia na podstawie daty realizacji (np. "do dziś"). Dzięki temu zamówienia najstarsze będą zbieranie w pierwszej kolejności. Zbieranie według kurierów System pozwala ustawić grupy kurierów i określić ich kolejność obsługi zgodnie z harmonogramem odbiorów. Jak to działa? Kurierzy są przypisywani do grup (np. InPost, DPD, Orlen Paczka). Każda grupa ma przypisaną godzinę podjazdu.System ustala priorytet zbierania zamówień tak, by najpierw zebrać zamówienia dla kuriera przyjeżdżającego najwcześniej. Później te, które mają więcej czasu na realizację. Zbieranie według podobnych zamówień W tej metodzie priorytetem jest zbieranie zamówień zawierających podobne produkty. Działa ona tylko przy zbieraniu po produktach. Najpierw tworzymy listę wszystkich zamówień i rozbijamy ją na pojedyncze produkty. Następnie analizujemy, które produkty powtarzają się najczęściej. Dzięki temu możemy ustalić kolejność zbierania: zaczynamy od tych zamówień, które zawierają najczęściej występujące produkty (np. rękawiczki, szaliki, portfele). Jeśli na przykład szalik jest produktem pojawiającym się najczęściej, w pierwszej kolejności zbieramy zamówienia zawierające wyłącznie szalik. Dodatkowo, aby proces był jak najbardziej efektywny, zamówienia ustawiamy według najkrótszej możliwej trasy zbierania produktów w magazynie.
Sellasist1
Mapowanie parametrów
Wprowadzamy nową zakładkę „Mapowanie parametrów”, która ułatwi i przyspieszy integrację produktów z marketplace’ami i sklepami internetowymi. Dzięki niej użytkownik będzie mógł w prosty sposób przypisać atrybuty produktów do odpowiadających im parametrów na zewnętrznych platformach – np. Allegro – co znacznie uprości wystawianie ofert. System automatycznie pokaże listę kategorii z integracji oraz status powiązania parametrów – czy są kompletne, częściowe czy też brakuje jakichś danych. Wszystkie parametry, które mają takie same nazwy jak atrybuty w systemie, zostaną dopasowane automatycznie, co znacznie skróci czas konfiguracji. Jeśli podczas wystawiania oferty okaże się, że jakiś wymagany parametr nie został jeszcze przypisany, system wyświetli odpowiedni komunikat z linkiem prowadzącym bezpośrednio do miejsca, gdzie można szybko uzupełnić brakujące informacje. Mapowanie będzie możliwe zarówno w kategoriach Sellasist, jak i bezpośrednio z poziomu integracji, a wszystkie zmiany będą automatycznie synchronizowane między systemami. Przypisywanie parametrów do atrybutów będzie szybkie i wygodne – wystarczy wpisać co najmniej trzy znaki, a system podpowie pasujące atrybuty z bazy. Dodatkowo wszystkie atrybuty przypisane do konkretnych parametrów będą też widoczne w zakładce „Atrybuty”, razem z informacją, z jakimi parametrami Allegro i innych marketplace’ów są powiązane. Aby w pełni wykorzystać możliwości tej funkcji i sprawnie wystawiać oferty na wielu platformach, wystarczy uzupełnić produkty o odpowiednie atrybuty. 👉 Zobacz projekt w Figmie
Sellasist0
Strona pozakupowa Sellasist
Zostanie wprowadzona nowa strona pozakupowa, na której klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób sprawdzać szczegóły swojego zamówienia. Powiadomienia wysyłane po zakupie będą zawierały skrócony link do tej strony, co ułatwi jego przesyłanie, np. poprzez SMS. Dodatkowo, wiadomości od klientów będą mogły być automatycznie powiązywane z e-mailem lub projektem w CRM, co usprawni komunikację i obsługę zgłoszeń. W przypadku brakujących danych w zamówieniu system automatycznie przypomni klientowi o ich uzupełnieniu, np. numerze domu czy NIP-ie do faktury. Aby usprawnić obsługę zwrotów i reklamacji, zostanie wprowadzony również uniwersalny link, który pozwoli na walidację wiadomości – zamiast generowania unikalnego adresu dla każdego użytkownika, możliwe będzie skorzystanie z jednego, ogólnego odnośnika, np. do strony zwrotów.
Sellasist0
Nowy moduł integracji sklepów i marketplace: Wystawianie ofert
W nowym module zostanie wdrożone narzędzie do wystawiania produktów, które znacząco usprawni proces dodawania ofert na sklepy i platformy sprzedażowe. Dzięki temu szybko i wygodnie wystawisz produkty zarówno z poziomu karty produktu, jak i listy, także w sposób masowy. Nowe rozwiązanie zapewni pełną synchronizację opisów, tytułów, parametrów oraz cenników dostaw, a także umożliwi zarządzanie polami dodatkowymi. Dodatkowo wprowadzona zostanie obsługa wielu tytułów produktów oraz możliwość efektywnego zarządzania szablonami ustawień i opisów, co pozwoli na jeszcze lepszą organizację i automatyzację procesu sprzedaży.
Sellasist0
Integracja z platformą eMAG
Integracja Sellasist z eMAG pozwala na automatyczne pobieranie zamówień oraz bieżącą synchronizację cen i stanów magazynowych, co usprawnia procesy związane z obsługą zamówień i dostaw. Użytkownicy mogą importować oferty z eMAG i powiązywać je z asortymentem w Sellasist. Wkrótce dostępna będzie również funkcja wystawiania ofert bezpośrednio z poziomu oprogramowania wraz z możliwością automatyzacji tego procesu. Obecnie użytkownicy mogą wysyłać paczki za pomocą integracji z dostawcą NoweKolory.pl, planujemy również wdrożenie integracji z eMAG Courier oraz Paxy. Do eMAG przekazujemy zarówno listy przewozowe jak i wygenerowane dokumenty handlowe.
Sellasist0
Filtr na liście dyskusji
Proszę o dodanie filtru na liście dyskusji "status dyskusji"
Piotr W1
[Reguły doboru szablonów nadania] Nowa reguła po wymiarach z karty produktu
Aktualnie w nowych regułach doboru szablonu mamy dwie opcje do wyboru: Po wadzePo wartości zamówienia Warto byłoby dodać trzecią regułę, która brałaby wymiary produktu uzupełnione w karcie danego produktu.
Dawid W0
Dodatkowe pola cenowe
W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.
Sellasist1
Rozbudowane statystyki WMS
Rozbudowane statystyki w Sellasist WMS będą rejestrować wszystkie operacje magazynowe wykonywane przez użytkowników, takie jak zbieranie, pakowanie, przyjęcie towaru, rozlokowanie, przesunięcia magazynowe oraz zwroty i reklamacje. System będzie gromadzić szczegółowe dane, w tym informacje o pracownikach, godzinach operacji, numerach zamówień, wagach i wymiarach produktów, lokalizacjach, a także przyczynach zwrotów. Statystyki zbieranie i pakowania są już dostępne dla użytkowników w formie beta, co pozwala na praktyczne wykorzystanie tych funkcji oraz testowanie ich w codziennej pracy. Dodatkowo system będzie rejestrować błędy pojawiające się podczas zbierania lub pakowania, umożliwiając analizę i doskonalenie procesów magazynowych.
Sellasist1
Integracja z platformą AliExpress
Dzięki integracji z platformą AliExpress zyskasz pełną automatyzację procesów sprzedaży - łatwo zsynchronizujesz stany magazynowe, ceny produktów oraz statusy zamówień, co pozwoli Ci na bieżąco aktualizować dane. Ponadto integracja umożliwi importowanie ofert z platformy AliExpress i łączenia ich z produktami w Sellasist. Zautomatyzowane zostanie również generowanie i wysyłka faktur oraz listów przewozowych, co znacznie przyspieszy obsługę zamówień na AliExpress i wyeliminuje ryzyko błędów. W drugim etapie dostępne będzie także wystawianie ofert bezpośrednio z poziomu managera sprzedaży z opcją automatyzacji tego procesu.
Sellasist0
Utwórz zamówienie dla danego klienta
Po wejściu w zamówienie klienta X, klikając w przycisk - utwórz nowe zamówienie dla tego klienta, tworzy się nowa karta zamówienia (nowy numer) z pustymi danymi dot. produktów ale z uzupełnionymi danymi kontrahenta.
Rafal0
Nowa integracja z Amazon
Integracja Amazon z Sellasist umożliwia zarządzanie sprzedażą poprzez automatyczne pobieranie zamówień*, aktualizację ich statusów oraz synchronizację stanów magazynowych. System pozwala na import i mapowanie ofert, obsługę zarówno FBA (Fulfillment by Amazon), jak i FBM (Fulfillment by Merchant) oraz przesyłanie listów przewozowych. Dodatkowo oferuje zaawansowane automatyzacje oparte na źródle zamówienia oraz ręczne mapowanie ofert z produktami. Możliwe jest automatyczne pobieranie zamówień bez danych wrażliwych. Dzięki temu działa kontrola stanów magazynowych i zamówienie może być np. spakowane. Natomiast dane adresowe klientów muszą być dograne z pliku, który jest eksportowany z panelu Amazona. Taka forma integracji będzie obowiązywała, dopóki nie sfinalizujemy współpracy z Amazonem. Więcej na ten temat dowiesz się z naszej instrukcji: https://sellasist.pl/pomoc/instrukcja-konfiguracji-nowego-modulu-integracji-sellasist-i-amazon
Sellasist2
Przypisywanie różnych stawek VAT w zależności od kraju
Udostępniona zostanie możliwość przypisywania różnych stawek VAT w zależności od kraju, co jest szczególnie przydatne przy sprzedaży zagranicznej w ramach systemu OSS. Dzięki funkcjonalności użytkownik będzie mógł łatwo zmienić polską stawkę VAT na odpowiednią stawkę obowiązującą w kraju dostawy. Główna stawka VAT będzie widoczna bezpośrednio w formularzach produktu, natomiast stawki dla innych krajów będzie można wybrać po kliknięciu przycisku „Inne kraje”. Funkcja ta znacząco ułatwi zgodne z przepisami rozliczanie sprzedaży międzynarodowej i automatyzację procesów podatkowych.
Sellasist1