Planowane nowości
Dodaj pomysłPoniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.
Jak możesz pomóc?
Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.
Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!
Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.
Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.
My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)
Zapraszamy Cię do naszej społeczności!
[Reguły doboru szablonów nadania] Nowa reguła po wymiarach z karty produktu
Aktualnie w nowych regułach doboru szablonu mamy dwie opcje do wyboru: Po wadzePo wartości zamówienia Warto byłoby dodać trzecią regułę, która brałaby wymiary produktu uzupełnione w karcie danego produktu.
Dawid W1
Klikalne śledzenie przesyłek na karcie zamówienie
Bardzo prosta rzecz a ułatwiajca bardzo. Potrzebne są klikalne numery paczek aby moć szybko sprawdzic status u przewoźnika (statusy pobierane przez SA czesto sa nie aktualne)
Rafał T0
Integracja z marketplace TEMU
Współpraca Sellasist z TEMU pozwoli na pobieranie zamówień, bieżącą aktualizację ich statusów oraz importowanie ofert wraz z powiązaniem z asortymentem w Sellasist. Użytkownicy zyskają możliwość synchronizacji cen i stanów magazynowych oraz w drugim etapie – masowego wystawiania ofert z opcją automatyzacji. System umożliwi również zarządzanie wieloma kontami, zautomatyzowane nadawanie przesyłek i przekazywanie listów przewozowych. Dodatkowo integracja pozwoli na bezobsługowe generowanie i wysyłkę faktur, co usprawni obsługę zamówień i pozwoli zaoszczędzić czas.
Sellasist0
Integracja z eMGA Courier
Integracja z eMAG Courier to ważny element w ramach pełnej obsługi sprzedaży na marketplace eMAG. Uwaga od Sellasist: Wpis pojawił się jako propozycja użytkownika, natomiast pozwoliliśmy sobie na zestatusowania wpisu. Zachęcamy do śledzenia postępów wdrożenia integracji i oddania głosu: https://pomysly.sellasist.pl/b/n0ed894m/feature-ideas/integracja-z-platform%C4%85-emag.
Michał P0
Automatyczne uzupełnienie pól netto/brutto
w pozycji uzupełniania produktu do zamówienia fajnie byłoby widzieć okno netto i brutto ceny i w zależności od wpisania kwoty w netto (mając ustawiony procent VAT) pole brutto uzupełniałoby się automatycznie, i odwrotnie - wpisując brutto, uzupełni się netto. Okno stawki VAT powinno być w tym miejscu, aktualnie trzeba go szukać w innej części karty zlecenia. Uwaga Sellasist: Podobny pomysł został już zgłoszony, natomiast polega on na możliwości wyboru rodzaju ceny (brutto/netto) w dokumentach przyjęcia towaru oraz w kartotece produktu: Możliwość wyboru rodzaju ceny zakupu (netto/brutto) Zachęcamy do oddania głosu na ten wariant rozwiązania, który byłby dla Państwa bardziej wygodny. Im więcej głosów ma pomysł, tym większa szansa na jego realizację.
Rafal0
Przypisywanie różnych stawek VAT w zależności od kraju
Udostępniona zostanie możliwość przypisywania różnych stawek VAT w zależności od kraju, co jest szczególnie przydatne przy sprzedaży zagranicznej w ramach systemu OSS. Dzięki funkcjonalności użytkownik będzie mógł łatwo zmienić polską stawkę VAT na odpowiednią stawkę obowiązującą w kraju dostawy. Główna stawka VAT będzie widoczna bezpośrednio w formularzach produktu, natomiast stawki dla innych krajów będzie można wybrać po kliknięciu przycisku „Inne kraje”. Funkcja ta znacząco ułatwi zgodne z przepisami rozliczanie sprzedaży międzynarodowej i automatyzację procesów podatkowych.
Sellasist1
Integracja z BLPaczka
Integracja Sellasist z platformą BLPaczka sprawi, że proces zarządzania wysyłkami będzie przebiegał sprawniej i wygodniej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe będzie zarówno automatyczne, jak i masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników oraz monitorowanie ich statusu bezpośrednio w systemie Sellasist. Dodatkowo integracja pozwoli w prosty sposób skonfigurować powiadomienia dla klientów, co pomoże zadbać o sprawną i przejrzystą komunikację na każdym etapie dostawy. Użytkownicy skorzystają także z praktycznych przycisków do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowych szablonów nadania, co znacząco przyspieszy proces realizacji zamówień.
Sellasist0
Zwroty
Tryb zwrotów i reklamacji jest zaprojektowany, by uprościć i przyspieszyć proces przyjmowania zwrotów oraz reklamacji w systemie WMS. Dzięki połączeniu z formularzem zwrotów i reklamacji, użytkownicy mogą szybko zeskanować produkty, kody dokumentów sprzedaży lub numer RMA, co umożliwia nadanie odpowiedniego statusu produktowi i dodanie notatek. Celem jest umożliwienie szybszego procesowania zwrotów i reklamacji, co przyspiesza obsługę klienta. Funkcjonalności: Połączenie trybów zwrotów i reklamacji w jeden proces. Możliwość skanowania kodów z dokumentów sprzedaży i listu przewozowego. Opcja wyszukiwania zamówienia za pomocą wyszukiwarki. Ustawianie statusu dla przyjmowanych produktów. Produkty oznaczone specjalnym statusem trafiają do trybu rozlokowania. Możliwość przypisania notatek do produktów oraz zamówień. Możliwość przypisania numeru listu przewozowego do zwrotu lub reklamacji poprzez skanowanie lub ręczne wprowadzenie. Zwroty trafiają do zakładki zwrotów lub reklamacji i są aktualizowane, jeśli klient wypełnił formularz. Blokada statusów, gdy zwrot lub reklamacja jest po terminie. Funkcja skanowania numeru seryjnego, która weryfikuje przypisanie numeru do produktu. Eksport statystyk dotyczących przyjętych zwrotów/reklamacji. Logi zawierające informacje o operacjach wykonanych przez pracowników. W panelu Sellasist moduł do obsługi zwrotów, w tym zwrotów prowizji Allegro i płatności za zamówienie zostanie uporządkowany i udoskonalony.
Sellasist3
Integracja z Allegro 2.0
Nowa, zoptymalizowana integracja Sellasist z Allegro usprawni proces wystawiania ofert, importu i synchronizacji produktów. Zmiany będą obejmowały: Import i powiązanie produktów: Obsługa importu zostanie ujednolicona – pojawią się osobne procesy dla importu ofert i ich powiązania z produktami.Podczas importu będzie możliwość wyboru szablonu ustawień.Zostanie uruchomiony automatyczny eksport i import ofert.Będzie można importować wybrane oferty z listy, pliku lub na podstawie filtrów.Udostępniona zostanie pełna lista ofert, także tych niepowiązanych – z opcją ręcznego powiązania lub zmiany przypisania produktu. Wystawianie ofert: W przypadku braku produktyzacji będzie możliwość jej wyboru przed wystawieniem oferty.Zostaną wprowadzone domyślne wartości dla szablonów ustawień, cenników dostaw, opisów i usług dodatkowych.System umożliwi masowe wystawianie ofert z automatycznym podstawieniem domyślnych ustawień.Pojawią się przejrzyste komunikaty o brakach w konfiguracji i wymaganych działaniach.Podgląd oferty będzie identyczny jak na Allegro. Ceny i stan magazynowy: Ceny i stany magazynowe będą synchronizowane z możliwością wyboru źródła danych.Tytuł i opis oferty będą synchronizowane osobno. Automatyzacja i raportowanie: System będzie logował wszystkie zmiany i ustawienia importu.Pojawią się statusy synchronizacji oraz czytelne oznaczenia ofert wymagających uwagi.Raporty będą dostępne nie tylko na e-mail, ale również bezpośrednio w Sellasist. Dodatkowe funkcjonalności: Zostanie wdrożona funkcja powiązanych produktów – umożliwiająca szybkie wyszukiwanie i przypisywanie do ofert.System będzie wspierał warianty zgodnie ze standardami Allegro.Dostępne będą filtry i raporty dotyczące zwrotów prowizji, opinii oraz zgłoszeń do kampanii promocyjnych.Informacje o dyskusjach Allegro będą dostępne bezpośrednio w zamówieniach. Nowa integracja Sellasist z Allegro pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie ofertami i automatyzację kluczowych procesów.
Sellasist2
Nowy moduł integracji sklepów i marketplace: Wystawianie ofert
W nowym module zostanie wdrożone narzędzie do wystawiania produktów, które znacząco usprawni proces dodawania ofert na sklepy i platformy sprzedażowe. Dzięki temu szybko i wygodnie wystawisz produkty zarówno z poziomu karty produktu, jak i listy, także w sposób masowy. Nowe rozwiązanie zapewni pełną synchronizację opisów, tytułów, parametrów oraz cenników dostaw, a także umożliwi zarządzanie polami dodatkowymi. Dodatkowo wprowadzona zostanie obsługa wielu tytułów produktów oraz możliwość efektywnego zarządzania szablonami ustawień i opisów, co pozwoli na jeszcze lepszą organizację i automatyzację procesu sprzedaży.
Sellasist0
Nowy wygląd i funkcjonalności Listy ofert
Zostanie wprowadzony nowy, bardziej funkcjonalny wygląd listy ofert wraz z możliwością personalizacji kolumn, dzięki której będzie można dostosować widok listy do własnych potrzeb. Zmiana obejmie również uproszczenie interfejsu i rozszerzenie możliwości edycji – będzie można modyfikować tytuł, cenę oraz ilość sztuk produktu bezpośrednio z poziomu listy. Dodatkowo udostępnione zostaną nowe filtry oraz szablony filtrów, co pozwoli na uzyskanie podpowiedzi dotyczących ceny, stanów magazynowych oraz informacji o synchronizacji aukcji, a także na edytowanie sekcji i używanie tagów dla ofert. Ponadto wprowadzona zostanie funkcja konfiguracji szablonów, takich jak cennik dostaw, szablon opisu i parametry ofert. Już teraz możesz sprawdzić projekt i dodaj swoje uwagi: 👉 Zobacz w Figmie + przykład jednej z możliwości ustawienia kolumn
Sellasist0
SKU/SYGNATURA w OFERTACH\ALLEGRO
Trudno mi uwierzyć iż nie ma w menu OFERTY\Allegro najbardziej identyfikowalnego parametru po którym identyfikuje się towar od samego początku istnienia Allegro. Mowa o SKU/Sygnatura/ID produktu. Wszystko to niezależnie czy towar ma EAN czy nie identyfikuje produkt w systemach magazynowych sprzedawców. Fabryka świata czyli Chiny mają wywalone na europejski EAN i dość często go nie mają.
Roman J0
Dodatkowe pola cenowe
W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.
Sellasist2
Sellasist Call
Sellasist Call to aplikacja mobilna na system Android, która będzie umożliwiała odbieranie połączeń telefonicznych oraz integrację z systemem zamówień. Aplikacja będzie wysyłać numer dzwoniącego do systemu zamówień oraz odbierać dane, które będą wyświetlane w aplikacji w czasie rzeczywistym. Aplikacja będzie działać w tle, a także mieć możliwość zastąpienia głównej funkcji telefonu. Integracja z systemem zamówień: Aplikacja mobilna będzie wysyłać numer telefonu dzwoniącego do systemu zamówień. Na podstawie numeru, system zwróci informacje o zamówieniach przypisanych do danej osoby, które aplikacja następnie wyświetli w odpowiednim formacie.Panel administracyjny systemu zamówień będzie umożliwiał zarządzanie zamówieniami, przypisanymi do osób dzwoniących.Połączenie telefoniczne na żądanie: Aplikacja mobilna ma umożliwiać wywołanie połączenia telefonicznego na żądanie, oraz przekazywanie danych o czasie rozmowy do systemu zamówień.
Sellasist1
Aplikacja mobilna Sellasist
Tworzymy aplikację mobilną Sellasist, dzięki której użytkownicy będą mieli szybki dostęp do najważniejszych danych z poziomu telefonu. Logowanie będzie odbywać się tym samym loginem i hasłem co do panelu głównego. Aplikacja umożliwi m.in. podgląd i filtrowanie zamówień (nowe, w realizacji, do wysyłki dziś, opóźnione), statystyki sprzedaży (dzienne, tygodniowe, miesięczne), najlepiej sprzedające się produkty, podsumowanie magazynu oraz wykresy udziału sprzedaży z poszczególnych kanałów (np. Allegro, sklep). Użytkownik będzie miał dostęp do kart produktów i zamówień, z możliwością ich wyszukiwania oraz edycji podstawowych danych. Wbudowane zostaną także powiadomienia o błędach integracji, sekcja „Co nowego” i funkcja skanowania kodów EAN za pomocą aparatu, by szybko odnaleźć produkty i zamówienia.
Sellasist0