Planowane nowości
Dodaj pomysłPoniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.
Jak możesz pomóc?
Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.
Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!
Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.
Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.
My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)
Zapraszamy Cię do naszej społeczności!
Sellasist Connect
Sellasist Connect to narzędzie pozwalające na integrację kilku usług Sellasist między sobą, a także inne platformy e-commerce, umożliwiając zarządzanie wieloma aspektami sprzedaży online z jednego miejsca. Sellasist Connect jest kompleksowym narzędziem, które ułatwi Ci zarządzanie sprzedażą online i automatyzację wielu procesów dot. asortymentu oraz zamówień. Dzięki niemu będziesz mógł efektywniej zarządzać swoją działalnością online i skupić się na rozwoju biznesu.
Sellasist1
[Reguły doboru szablonów nadania] Nowa reguła po wymiarach z karty produktu
Aktualnie w nowych regułach doboru szablonu mamy dwie opcje do wyboru: Po wadzePo wartości zamówienia Warto byłoby dodać trzecią regułę, która brałaby wymiary produktu uzupełnione w karcie danego produktu.
Dawid W2
Integracja z marketplace TEMU
Współpraca Sellasist z TEMU pozwoli na pobieranie zamówień, bieżącą aktualizację ich statusów oraz importowanie ofert wraz z powiązaniem z asortymentem w Sellasist. Użytkownicy zyskają możliwość synchronizacji cen i stanów magazynowych oraz w drugim etapie – masowego wystawiania ofert z opcją automatyzacji. System umożliwi również zarządzanie wieloma kontami, zautomatyzowane nadawanie przesyłek i przekazywanie listów przewozowych. Dodatkowo integracja pozwoli na bezobsługowe generowanie i wysyłkę faktur, co usprawni obsługę zamówień i pozwoli zaoszczędzić czas.
Sellasist1
Mapowanie parametrów
Wprowadzamy nową zakładkę „Mapowanie parametrów”, która ułatwi i przyspieszy integrację produktów z marketplace’ami i sklepami internetowymi. Dzięki niej użytkownik będzie mógł w prosty sposób przypisać atrybuty produktów do odpowiadających im parametrów na zewnętrznych platformach – np. Allegro – co znacznie uprości wystawianie ofert. System automatycznie pokaże listę kategorii z integracji oraz status powiązania parametrów – czy są kompletne, częściowe czy też brakuje jakichś danych. Wszystkie parametry, które mają takie same nazwy jak atrybuty w systemie, zostaną dopasowane automatycznie, co znacznie skróci czas konfiguracji. Jeśli podczas wystawiania oferty okaże się, że jakiś wymagany parametr nie został jeszcze przypisany, system wyświetli odpowiedni komunikat z linkiem prowadzącym bezpośrednio do miejsca, gdzie można szybko uzupełnić brakujące informacje. Mapowanie będzie możliwe zarówno w kategoriach Sellasist, jak i bezpośrednio z poziomu integracji, a wszystkie zmiany będą automatycznie synchronizowane między systemami. Przypisywanie parametrów do atrybutów będzie szybkie i wygodne – wystarczy wpisać co najmniej trzy znaki, a system podpowie pasujące atrybuty z bazy. Dodatkowo wszystkie atrybuty przypisane do konkretnych parametrów będą też widoczne w zakładce „Atrybuty”, razem z informacją, z jakimi parametrami Allegro i innych marketplace’ów są powiązane. Aby w pełni wykorzystać możliwości tej funkcji i sprawnie wystawiać oferty na wielu platformach, wystarczy uzupełnić produkty o odpowiednie atrybuty. 👉 Zobacz projekt w Figmie
Sellasist0
Kolejność zbierania produktów - sortowanie zamówień
System Sellasist WMS oferuje inteligentne zarządzanie kolejnością kompletacji zamówień, aby maksymalnie usprawnić procesy magazynowe. Produkty do zbierania można dobierać metodą po produktach lub po zamówieniach. Kluczowe mechanizmy to: Zbieranie według daty System może sortować zamówienia na podstawie daty realizacji (np. "do dziś"). Dzięki temu zamówienia najstarsze będą zbieranie w pierwszej kolejności. Zbieranie według kurierów System pozwala ustawić grupy kurierów i określić ich kolejność obsługi zgodnie z harmonogramem odbiorów. Jak to działa? Kurierzy są przypisywani do grup (np. InPost, DPD, Orlen Paczka). Każda grupa ma przypisaną godzinę podjazdu.System ustala priorytet zbierania zamówień tak, by najpierw zebrać zamówienia dla kuriera przyjeżdżającego najwcześniej. Później te, które mają więcej czasu na realizację. Zbieranie według podobnych zamówień W tej metodzie priorytetem jest zbieranie zamówień zawierających podobne produkty. Działa ona tylko przy zbieraniu po produktach. Najpierw tworzymy listę wszystkich zamówień i rozbijamy ją na pojedyncze produkty. Następnie analizujemy, które produkty powtarzają się najczęściej. Dzięki temu możemy ustalić kolejność zbierania: zaczynamy od tych zamówień, które zawierają najczęściej występujące produkty (np. rękawiczki, szaliki, portfele). Jeśli na przykład szalik jest produktem pojawiającym się najczęściej, w pierwszej kolejności zbieramy zamówienia zawierające wyłącznie szalik. Dodatkowo, aby proces był jak najbardziej efektywny, zamówienia ustawiamy według najkrótszej możliwej trasy zbierania produktów w magazynie.
Sellasist2
Automatyczne zamawianie podjazdu kuriera
Wprowadzona zostanie możliwość ustawienia konkretnej godziny na podjazd kuriera w określone dni i jego automatyczne zamawianie. Funkcja będzie dostępna wyłącznie dla integracji z nowego modułu, znajdujących się w zakładce [Nowe] Integracje kurierskie.
Grzegorz0
Konfiguracja wyglądu Karty zwrotu i zamówienia
Poprawa wyglądu karty zwrotu i zamówienia, która umożliwi łatwiejsze i bardziej intuicyjne zarządzanie tymi dokumentami. Zmiany obejmą lepszą organizację informacji oraz bardziej przejrzysty układ, co poprawi komfort użytkowania i przyspieszy obsługę zwrotów i zamówień. Za pomocą konfiguratora sprzedawca będzie mógł samodzielnie dostosować układ i zawartość karty zwrotu i zamówienia do swoich potrzeb. Konfigurator zwrotów jest już dostępny w zakładce Zamówienia → Zwroty zamówień → Konfigurator. Natomiast konfigurator dla karty zamówienia jest obecnie w trakcie tworzenia.
Sellasist0
Rozbudowane statystyki WMS
Rozbudowane statystyki w Sellasist WMS będą rejestrować wszystkie operacje magazynowe wykonywane przez użytkowników, takie jak zbieranie, pakowanie, przyjęcie towaru, rozlokowanie, przesunięcia magazynowe oraz zwroty i reklamacje. System będzie gromadzić szczegółowe dane, w tym informacje o pracownikach, godzinach operacji, numerach zamówień, wagach i wymiarach produktów, lokalizacjach, a także przyczynach zwrotów. Statystyki zbieranie i pakowania są już dostępne dla użytkowników w formie beta, co pozwala na praktyczne wykorzystanie tych funkcji oraz testowanie ich w codziennej pracy. Dodatkowo system będzie rejestrować błędy pojawiające się podczas zbierania lub pakowania, umożliwiając analizę i doskonalenie procesów magazynowych.
Sellasist1
Nowy wygląd i funkcjonalności Listy ofert
Zostanie wprowadzony nowy, bardziej funkcjonalny wygląd listy ofert wraz z możliwością personalizacji kolumn, dzięki której będzie można dostosować widok listy do własnych potrzeb. Zmiana obejmie również uproszczenie interfejsu i rozszerzenie możliwości edycji – będzie można modyfikować tytuł, cenę oraz ilość sztuk produktu bezpośrednio z poziomu listy. Dodatkowo udostępnione zostaną nowe filtry oraz szablony filtrów, co pozwoli na uzyskanie podpowiedzi dotyczących ceny, stanów magazynowych oraz informacji o synchronizacji aukcji, a także na edytowanie sekcji i używanie tagów dla ofert. Ponadto wprowadzona zostanie funkcja konfiguracji szablonów, takich jak cennik dostaw, szablon opisu i parametry ofert. Już teraz możesz sprawdzić projekt i dodaj swoje uwagi: 👉 Zobacz w Figmie + przykład jednej z możliwości ustawienia kolumn
Sellasist1
Strona pozakupowa Sellasist
Zostanie wprowadzona nowa strona pozakupowa, na której klienci będą mogli w łatwy i szybki sposób sprawdzać szczegóły swojego zamówienia. Powiadomienia wysyłane po zakupie będą zawierały skrócony link do tej strony, co ułatwi jego przesyłanie, np. poprzez SMS. Dodatkowo, wiadomości od klientów będą mogły być automatycznie powiązywane z e-mailem lub projektem w CRM, co usprawni komunikację i obsługę zgłoszeń. W przypadku brakujących danych w zamówieniu system automatycznie przypomni klientowi o ich uzupełnieniu, np. numerze domu czy NIP-ie do faktury. Aby usprawnić obsługę zwrotów i reklamacji, zostanie wprowadzony również uniwersalny link, który pozwoli na walidację wiadomości – zamiast generowania unikalnego adresu dla każdego użytkownika, możliwe będzie skorzystanie z jednego, ogólnego odnośnika, np. do strony zwrotów.
Sellasist0
Nowe menu Sellasist
Reorganizacja i modernizacja menu Sellasist umożliwią szybszą i bardziej intuicyjną nawigację, co zwiększy komfort użytkowania. Dzięki temu zyskasz łatwiejszy dostęp do kluczowych funkcji i narzędzi, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i poprawić efektywność pracy. Nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem systemu, dlatego zmiany są wprowadzane na bieżąco — krok po kroku ulepszamy menu, by jeszcze lepiej odpowiadało na potrzeby użytkowników.
Sellasist0
Lista ofert: nowe funkcje zarządzania cenami, tytułami i stanami
Zostaną wprowadzone zmiany dotyczące cen, tytułów i stanów na liście ofert. Po imporcie aukcji, będziesz mieć możliwość powiązania ofert z produktami, zmiany powiązania oraz śledzenia statusów synchronizacji (np. cena, tytuł). Dodatkowo, zaktualizowane zostaną zakładki na liście ofert, takie jak m.in: "Błędy", "Powiązane produkty" i "Opinie" z filtrami, a także nowe opcje, jak "Zwroty prowizji" i poprawki w sekcji "Warianty".
Sellasist0
Integracja z platformą AliExpress
Dzięki integracji z platformą AliExpress zyskasz pełną automatyzację procesów sprzedaży - łatwo zsynchronizujesz stany magazynowe, ceny produktów oraz statusy zamówień, co pozwoli Ci na bieżąco aktualizować dane. Ponadto integracja umożliwi importowanie ofert z platformy AliExpress i łączenia ich z produktami w Sellasist. Zautomatyzowane zostanie również generowanie i wysyłka faktur oraz listów przewozowych, co znacznie przyspieszy obsługę zamówień na AliExpress i wyeliminuje ryzyko błędów. W drugim etapie dostępne będzie także wystawianie ofert bezpośrednio z poziomu managera sprzedaży z opcją automatyzacji tego procesu.
Sellasist0
Nowy moduł integracji: Kurierzy 2.0
Integracje stworzone w nowym module będą zapewniać większą wydajność oraz stabilność działania. Dzięki zastosowaniu asynchroniczności system może przetwarzać wiele zamówień jednocześnie, co znacząco skróci czas obsługi. Dodatkowo sprawdzanie poprawności danych po stronie Sellasist (internal validation) oraz zastosowanie mechanizmów resiliency zwiększa niezawodność działania, minimalizując ryzyko błędów i przerw w integracji. Nowoczesny moduł integracji kurierskich jest odpowiedzią na rosnące potrzeby sprzedawców w zakresie szybkiej i bezproblemowej wysyłki towarów. Wprowadzone usprawnienia pozwalają na wygodniejsze zamawianie usług kurierskich, a także bardziej efektywne generowanie listów przewozowych. Dzięki nowej architekturze systemu możliwe jest również lepsze zarządzanie przesyłkami oraz przypisywanie wielu paczek do jednego zamówienia. W trakcie tworzenia są: automatyczne zamawianie podjazdu kuriera z poziomu nowego managera sprzedaży,usuwanie i edycja dodanego konta kuriera w zakładce [Nowe] integracje kurierskie,przerobienie akcji automatycznej drukowania etykiet, tak, aby możliwy był wydruk większej liczby listów,obsługa wielopaczkowości w Sellasist WMS (z poziomu trybu pakowania będziesz mógł dodać kolejne paczki),magazyn opakowań, dzięki któremu w Sellasist WMS będą wyświetlane przyciski z rozmiarem paczki i wyborem gabarytu przesyłki. możliwość anulowania wygenerowanego listu przewozowego (w zależności od możliwości API przewoźnika). Integracje już wdrożone na nowym module to: Wysyłam z Allegro: https://sellasist.pl/pomoc/nowe-wza-instrukcja-konfiguracji Zadbano: https://sellasist.pl/pomoc/konfiguracja-integracji-z-kurierem-zadbanoGEODIS: https://sellasist.pl/pomoc/konfiguracja-integracji-z-kurierem-geodis InPost: https://sellasist.pl/pomoc/konfiguracja-integracji-z-kurierem-inpost przesyłki ERLI: https://sellasist.pl/pomoc/konfiguracja-integracji-z-kurierem-erlipro Obecnie pracujemy nad następnymi integracjami: DHL,DPD,Furgonetka,Apaczka,Global24,Raben,Rohlin SUUS. W dalszej kolejności opublikujemy integracje z: ORLEN Paczka, Poczta Polska, UPS, GLS, FedEx, GEIS i DB Schenker. Następnie zajmiemy się przeniesieniem kolejnych metod dostaw oraz wprowadzeniem nowych usług m.in. z BLPaczka, Paxy, Eurohermes czy OLZA logistic.
Sellasist0
Nowy wygląd Listy produktów
„Lista produktów” zyska całkowicie nowy wygląd i jeszcze bardziej funkcjonalną strukturę. To przeprojektowana przestrzeń, która zapewni błyskawiczny dostęp do kluczowych informacji o Twojej ofercie – bez zbędnego przewijania czy klikania. Nowy, zoptymalizowany układ kart produktowych pozwoli szybciej odnaleźć to, czego szukasz. Ceny, dostępność, warianty – wszystko masz teraz pod ręką. Zarządzanie asortymentem nigdy nie było tak wygodne i intuicyjne. To inteligentne narzędzie stworzone z myślą o efektywności, wygodzie i codziennej pracy każdego managera e-commerce. Sprawdź projekt i podziel się swoimi uwagami – każda opinia ma znaczenie! 👉 Zobacz w Figmie
Sellasist0