Planowane nowości
Dodaj pomysłPoniżej znajdziesz listę propozycji funkcji, które planujemy wdrożyć w Sellasist. Każdy pomysł jest przypisany do odpowiedniej kategorii oraz wskazany jest etap, na jakim aktualnie znajduje się wdrożenie.
Jak możesz pomóc?
Głosuj na wybrane funkcje — Przy każdym pomyśle znajdziesz okienko po lewej stronie z liczbą oddanych głosów. Klikając w nie, możesz oddać swój głos. W ten sposób pomożesz nam określić zapotrzebowanie na konkretne rozwiązania i ustalić ich priorytety wdrożenia.
Dodawaj uwagi — Do każdej funkcji możesz dodać swoje komentarze. Funkcje związane z interfejsem w większości posiadają linki do projektów graficznych, które możesz obejrzeć. Każda uwaga zostanie przez nas dokładnie przeczytana, a dzięki Twoim sugestiom możemy wspólnie ulepszyć oprogramowanie!
Zgłaszaj własne pomysły — Masz własny pomysł na funkcję? Świetnie! Przed dodaniem nowej propozycji upewnij się jednak, że podobna funkcja nie została już zaproponowana.
Co dalej? Każda przesłana przez Ciebie propozycja zostanie przez nas przeanalizowana, oceniona pod kątem możliwości wdrożenia, a następnie otrzyma odpowiedni status w naszym planie rozwoju.
My także będziemy na bieżąco dzielić się z Tobą naszymi pomysłami na ulepszenia. :)
Zapraszamy Cię do naszej społeczności!
Możliwość wybrania adresu e-mail nadawcy w szablonach wiadomości Sellasist
Obecnie po utworzeniu szablonu wiadomości nie można wybrać, z którego adresu e-mail ma zostać wysłana wiadomość. Często występują różne adresy e-mail np. jeśli sprzedaż odbywa się z różnych kanałów. Dodanie możliwości wyboru adresu mailowego, z którego ma zostać wysłana wiadomość, znacznie usprawniłaby korzystanie z szablonów, ale także ręcznego wysyłania wiadomości. Dzięki temu będzie można w pełni korzystać z dodanych w konfiguracji skrzynkach, a na dodatek prowadzić większość konwersacji do panelu Sellasist.
Michalina J0
[Reguły doboru szablonów nadania] Nowa reguła po wymiarach z karty produktu
Aktualnie w nowych regułach doboru szablonu mamy dwie opcje do wyboru: Po wadzePo wartości zamówienia Warto byłoby dodać trzecią regułę, która brałaby wymiary produktu uzupełnione w karcie danego produktu.
Dawid W2
Dodatkowe pola cenowe
W ramach integracji z konkretnymi sklepami lub marketplace’ami będzie można samodzielnie wybrać, z którego pola cenowego mają być pobierane ceny produktów. Jeśli użytkownik nie dokona wyboru, system domyślnie zastosuje cenę z pola sprzedaży brutto. Po uruchomieniu tej funkcji możliwe będzie przypisanie więcej niż jednego pola cenowego do integracji, co da większą elastyczność w zarządzaniu polityką cenową na różnych kanałach sprzedaży.
Sellasist2
Dodanie do akcji automatycznych warunku "Błąd generowania etykiety"
dzień dobry, powtarzający problematyczny i czasochłonny proces: po zapakowaniu paczki, zamówienie przechodzi dalej do kolejnego procesu, mimo błędnie wygenerowanej etykiety. Pracownik na stanowisku pakowacza nie jest w stanie rozwiązać tego problemu, bo najczęściej błędnie wpisany adres czy kwestia nieaktywnego paczkomatu muszą być rozwiązane przez biuro. Proszę o dodanie warunku do akcji automatycznej, która pozwoli wyłapać, że etykieta została błędnie wygenerowana, abyśmy mogli zmienić status takiemu zamówieniu oraz wywołać NCRM. Obecnie nie da się tego zrobić na akcji automatycznej za pomocą warunku "list przewozowy został wygenerowany" ponieważ istnieje drugi tożsamy warunek, taki sam, dla nowych integracji, więc w momencie, gdy allegrowe zamówienia mają stare i nowe szablony, to te warunki się wykluczają i nie da się tego ustawić.
Wojciech M0
Integracja z Allegro 2.0
Nowa, zoptymalizowana integracja Sellasist z Allegro usprawni proces wystawiania ofert, importu i synchronizacji produktów. Zmiany będą obejmowały: Import i powiązanie produktów: Obsługa importu zostanie ujednolicona – pojawią się osobne procesy dla importu ofert i ich powiązania z produktami.Podczas importu będzie możliwość wyboru szablonu ustawień.Zostanie uruchomiony automatyczny eksport i import ofert.Będzie można importować wybrane oferty z listy, pliku lub na podstawie filtrów.Udostępniona zostanie pełna lista ofert, także tych niepowiązanych – z opcją ręcznego powiązania lub zmiany przypisania produktu. Wystawianie ofert: W przypadku braku produktyzacji będzie możliwość jej wyboru przed wystawieniem oferty.Zostaną wprowadzone domyślne wartości dla szablonów ustawień, cenników dostaw, opisów i usług dodatkowych.System umożliwi masowe wystawianie ofert z automatycznym podstawieniem domyślnych ustawień.Pojawią się przejrzyste komunikaty o brakach w konfiguracji i wymaganych działaniach.Podgląd oferty będzie identyczny jak na Allegro. Ceny i stan magazynowy: Ceny i stany magazynowe będą synchronizowane z możliwością wyboru źródła danych.Tytuł i opis oferty będą synchronizowane osobno. Automatyzacja i raportowanie: System będzie logował wszystkie zmiany i ustawienia importu.Pojawią się statusy synchronizacji oraz czytelne oznaczenia ofert wymagających uwagi.Raporty będą dostępne nie tylko na e-mail, ale również bezpośrednio w Sellasist. Dodatkowe funkcjonalności: Zostanie wdrożona funkcja powiązanych produktów – umożliwiająca szybkie wyszukiwanie i przypisywanie do ofert.System będzie wspierał warianty zgodnie ze standardami Allegro.Dostępne będą filtry i raporty dotyczące zwrotów prowizji, opinii oraz zgłoszeń do kampanii promocyjnych.Informacje o dyskusjach Allegro będą dostępne bezpośrednio w zamówieniach. Nowa integracja Sellasist z Allegro pozwoli na bardziej efektywne zarządzanie ofertami i automatyzację kluczowych procesów.
Sellasist2
Integracja z BLPaczka
Integracja Sellasist z platformą BLPaczka sprawi, że proces zarządzania wysyłkami będzie przebiegał sprawniej i wygodniej. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe będzie zarówno automatyczne, jak i masowe przetwarzanie przesyłek, automatyczne przesyłanie listów przewozowych do klientów i przewoźników oraz monitorowanie ich statusu bezpośrednio w systemie Sellasist. Dodatkowo integracja pozwoli w prosty sposób skonfigurować powiadomienia dla klientów, co pomoże zadbać o sprawną i przejrzystą komunikację na każdym etapie dostawy. Użytkownicy skorzystają także z praktycznych przycisków do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki oraz gotowych szablonów nadania, co znacząco przyspieszy proces realizacji zamówień.
Sellasist1
Tryb ciemny w całym oprogramowaniu
Opis funkcjonalności Wprowadzenie globalnego przełącznika pomiędzy jasnym a ciemnym motywem kolorystycznym, który w sposób spójny zmienia wygląd wszystkich modułów i ekranów w Sellasist. Zalety: Redukcja zmęczenia oczu Ciemne tło ze stonowanym, jasnym tekstem zmniejsza kontrast światła monitora w słabiej oświetlonych pomieszczeniach, co ogranicza napięcie i zmęczenie wzroku. Oszczędność energii Na wyświetlaczach OLED/AMOLED piksele wyświetlające czarny kolor są wygaszane, co może obniżać zużycie energii i wydłużać czas pracy sprzętu przenośnego. Estetyka i nowoczesność Ciemny motyw wpisuje się w obecne trendy projektowania interfejsów, nadając aplikacji bardziej elegancki i profesjonalny wygląd. Lepsza widoczność kluczowych elementów Elementy interaktywne (przyciski, pola formularzy) mogą być zaakcentowane jaśniejszymi kolorami, co zwiększa ich kontrast i czytelność. Dostosowanie do preferencji użytkowników Niektórzy użytkownicy pracują głównie po zmroku lub preferują ciemne motywy – możliwość przełączenia poprawia komfort i satysfakcję z korzystania.
Sellasist0
Obsługa wielu magazynów
Wprowadzimy obsługę magazynów w Sellasist, która pozwala na przypisanie konkretnego magazynu do integracji z marketplace'ami i sklepami. Dzięki temu będziesz mógł oznaczyć magazyn jako wirtualny, podpiąć stany z hurtowni, ERP lub API, a także sumować stany z różnych magazynów. Dodatkowo narzędzie pozwoli ustawić deklarowany czas wysyłki dla poszczególnych magazynów oraz obsługiwać czasy wysyłki, gdy stany są zsumowane z różnych źródeł.
Sellasist0
Automatyczne zamawianie podjazdu kuriera
Wprowadzona zostanie możliwość ustawienia konkretnej godziny na podjazd kuriera w określone dni i jego automatyczne zamawianie. Funkcja będzie dostępna wyłącznie dla integracji z nowego modułu, znajdujących się w zakładce [Nowe] Integracje kurierskie.
Grzegorz0
Nowy moduł integracji sklepów i marketplace: Wystawianie ofert
W nowym module zostanie wdrożone narzędzie do wystawiania produktów, które znacząco usprawni proces dodawania ofert na sklepy i platformy sprzedażowe. Dzięki temu szybko i wygodnie wystawisz produkty zarówno z poziomu karty produktu, jak i listy, także w sposób masowy. Nowe rozwiązanie zapewni pełną synchronizację opisów, tytułów, parametrów oraz cenników dostaw, a także umożliwi zarządzanie polami dodatkowymi. Dodatkowo wprowadzona zostanie obsługa wielu tytułów produktów oraz możliwość efektywnego zarządzania szablonami ustawień i opisów, co pozwoli na jeszcze lepszą organizację i automatyzację procesu sprzedaży.
Sellasist0
Więcej zmiennych w szablonach powiadomień / emaili
potrzebne zmienne: Zamówienie [status] [status_nazwa_krotka] [status_nazwa_podstawowa] [nazwa_pochodzenie] [data_zamowienia] [data_status] [sposob_platnosci] [identyfikator_platnosci] [status_platnosci] [wplacona_kwota] [pozostala_kwota] [laczna_cena] [laczna_cena_produktow] [waluta] [laczna_waga] [pole_dodatkowe_1] [pole_dodatkowe_2] [plik_88160] [uwagi_kupujacego] [uwagi_sprzedawcy] [numer_zamowienia] [numer_zamowienia_sklep] [numer_zamowienia_zrodlo] [numer_zamowienia_zrodlo_2] [numer_zamowienia_hurtownia] [aa_ostatni_komunikat_bledu] [kod_zamowienia] [link_zamowienia] [link_zdjecie_produktow] Zwrot [zwrot_numer] [zwrot_numer_zrodlo] [zwrot_status] [zwrot_kupujacy] [zwrot_klient_login] [zwrot_email] [zwrot_telefon] [zwrot_nazwa_pochodzenie] [zwrot_data] [zwrot_data_status] [zwrot_konto_bankowe_nr] [zwrot_konto_bankowe_iban] [zwrot_konto_bankowe_swift] [zwrot_zwrocona_kwota] [zwrot_pozostala_kwota] [zwrot_laczna_cena] [zwrot_laczna_cena_produktow] [zwrot_przesylka_cena] [zwrot_waluta] [zwrot_laczna_waga] [zwrot_laczna_ilosc] [zwrot_lista_przedmiotow] [zwrot_lista_przedmiotow2] [zwrot_lista_przedmiotow3] [zwrot_lista_przedmiotow4] [zwrot_lista_przedmiotow(X)] [zwrot_pole_dodatkowe_1] [zwrot_pole_dodatkowe_2] [zwrot_uwagi_sprzedawcy] [link_zwrotu] [przesylka_zwrotna_nr_nadania] [przesylka_zwrotna_nr_nadania_najstarszy] [przesylka_zwrotna_wszystkie_nr_nadan] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_najstarszy] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_en] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie2] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie_en] [przesylka_zwrotna_link_sledzenia_wszystkie_en2] [przesylka_zwrotna_przewoznik] Klient [email] [telefon] [imie_nazwisko] [imie] [nazwisko] [firma] [adres] [kod_pocztowy] [miasto] [wojewodztwo] [kraj] [kraj_en] [kraj_de] [klient_login] Produkt [laczna_ilosc] [lista_przedmiotow] [lista_przedmiotow2] [lista_przedmiotow3] [lista_przedmiotow4] [lista_przedmiotow_sku] [lista_przedmiotow_sku2] [lista_przedmiotow_brakujacych] [lista_przedmiotow_brakujacych2] [lista_przedmiotow_zebranych] [lista_przedmiotow_spakowanych] [lista_przedmiotow(X)] [produkty_sku] [lista_aukcji] Faktura [faktura_imie_nazwisko] [faktura_numer] [faktura_adres] [faktura_kod_pocztowy] [faktura_miasto] [faktura_wojewodztwo] [faktura_kraj] [faktura_firma] [faktura_nip] [faktura_numer_zewnetrzny] [faktura_termin] [faktura_termin_dni] [dni_odroczonej_platnosci] [klient_chce_fakture] [proforma_numer] [korekta_numer] [numery_korekt] [paragon_numer] [platnosc_link] [link_faktura_pdf] [link_korekta_pdf] [link_paragon_pdf] Przesyłka [przesylka_cena] [przesylka_nazwa] [przesylka_nr_nadania] [przesylka_nr_nadania_najstarszy] [przesylka_wszystkie_nr_nadan] [przesylka_link_sledzenia] [przesylka_link_sledzenia_najstarszy] [przesylka_link_sledzenia_en] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie2] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie_en] [przesylka_link_sledzenia_wszystkie_en2] [przesylka_przewoznik] [punkt_odbioru] [punkt_odbioru_nazwa] [punkt_odbioru_adres] [punkt_odbioru_kod_pocztowy] [punkt_odbioru_miasto] [punkt_odbioru_id] Marketplace [ebay_krotki_numer_transakcji] [amazon_fba_kody] [amazon_fba_miasta] [amazon_fba_kraje_kody] [id_grupy_zamowien_marketplace] [marketplace_data_wysylki_od] [marketplace_data_wysylki_do] [marketplace_data_dostawy_od] [marketplace_data_dostawy_do] [marketplace_deklarowana_ilosc_paczek] [koszt_prowizja_marketplace_netto] [koszt_prowizja_marketplace_brutto] [koszt_prowizja_marketplace_waluta] [koszt_prowizja_marketplace_netto|X] [koszt_prowizja_marketplace_brutto|X] [koszt_prowizja_marketplace_waluta|X]
Romanof1
Integracja z Eurohermes
Dzięki planowanej integracji z Eurohermes sprzedawcy zyskają narzędzie do szybkiego i wygodnego zarządzania wysyłką zamówień. Automatyzacja i masowe przetwarzanie przesyłek, szablony nadania oraz intuicyjne przyciski do wyboru rozmiaru i gabarytu paczki pozwolą błyskawicznie dostarczać zamówienia do klientów. Dodatkowo automatyczne przesyłanie listów przewozowych do kupujących i przewoźników oraz szybka synchronizacja statusów zamówień zapewnią sprawny przepływ informacji. Łatwa konfiguracja powiadomień z kolei pozwoli usprawnić komunikację z kupującymi i przełoży się na jeszcze większą ilość zadowolonych klientów Twojego e-commerce.
Sellasist1
Sellasist call - możliwość ustawienia wysłania automatycznego smsa do nieodebranego połączenia
Proponuję możliwość ustawienia wysłania automatycznego smsa do nieodebranego połączenia jeżeli dzwonił po godzinach pracy infolinii. Typu proszę o kontakt w godzinach 8-16 (chodzi również o połączenie od przyszłych klientów) Dodatkowo W aplikacji nie ma możliwości wysłania smsa z poziomu historii połączeń (jest to bardzo ważne, jeżeli dzwoni nowy klient z poziomu aplikacji nie ma jak do niego wysłać SMSa) Chodzi o sms typu: Proszę o tel. W godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
Adrian Urwanowicz0
Dodanie możliwości zmiany kolejności Szablonów wydruków
Brakuje możliwości zmiany kolejności utworzonych szablonów wydruków
Tomasz0
Logotypy przy płatnościach i dostawie
Witam, Pomyśleliśmy, że świetnym pomysłem było by tak jak w każdym innym sklepie dodanie logotypów do operatorów metody płatności i dostawy w czasie finalizacji zakupów. Zwykły tekst już chyba nigdzie nie jest używany, ludzie kupują oczami więc dodanie małego loga inpost, Dpd, paynow czy tpay wydaje się być czymś co jest teraz "na czasie". Pozdrawiamy
Krzysztof M0